به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سازمان لیگ بسکتبال با لحاظ کردن ۱۲ مهر به عنوان زمان آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، اینگونه تصویب کرده بود که ۷ مهر یعنی در فاصله پنج روز مانده به این زمان مقرر، پنجره نقل و انتقالات بازیکنان بسته خواهد شد. بر این اساس […]

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سازمان لیگ بسکتبال با لحاظ کردن ۱۲ مهر به عنوان زمان آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، اینگونه تصویب کرده بود که ۷ مهر یعنی در فاصله پنج روز مانده به این زمان مقرر، پنجره نقل و انتقالات بازیکنان بسته خواهد شد.

بر این اساس روز گذشته باید پنجره نقل و انتقالات بازیکنان بسته می‌شد، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است!

میثم علیپور رییس سازمان لیگ بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این موضوع در مورد چرایی آن گفت: برخی تیم‌ها به خاطر به نتیجه نرسیدن مذاکرات‌شان و کامل نشدن ترکیب‌شان، خواستار تمدید پنجره نقل و انتقالات بودند. به همین دلیل در زمان مقرر قبلی این پنجره بسته شد تا همچنان شرایط جابه جایی بازیکنان و ثبت قرارداد آنها وجود داشته باشد.

رییس سازمان لیگ بسکتبال در مورد زمان بسته شدن این پنجره گفت: هنوز زمان جدید برای بسته شدن پنجره مشخص نشده است، فعلا تصمیم به باز ماندن پنجره نقل و انتقالات گرفته شده تا خللی در کار تیم‌ها ایجاد نشود. به موقع و پیش از آغاز رسمی مسابقات، این پنجره بسته خواهد شد.

منبع: ایسـنا