سپرده گذاران در بانک صادرات که دارای میانگین حساب حداقل دو ماهه هستند، می‌توانند با استفاده از طرح تسهیلاتی سنا ۲ این بانک تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند. به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ متقاضیان موظفند که برای ضمانت بازپرداخت این وام، ضامن رسمی به بانک صادرات معرفی کنند اما […]

سپرده گذاران در بانک صادرات که دارای میانگین حساب حداقل دو ماهه هستند، می‌توانند با استفاده از طرح تسهیلاتی سنا ۲ این بانک تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ متقاضیان موظفند که برای ضمانت بازپرداخت این وام، ضامن رسمی به بانک صادرات معرفی کنند اما سپرده آنها در بانک مسدود نخواهد شد.

نرخ سود و بازپرداخت وام سنا ۲ چقدر است؟

بانک صادرات در طرح سنا ۲ حداکثر معادل رقم میانگین حساب متقاضی و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌کند. دوره بازپرداخت این وام ۱۸ ماه، ۲۷ ماه، ۳۶ ماه، ۴۵ ماه، ۴۸ ماه و ۶۰ ماهه است و نرخ سود آن نیز بین ۱۵ تا ۲۳ درصد تعیین شده است.

در جدول زیر، نرخ سود این تسهیلات با توجه به مدت سپرده‌گذاری و زمان بازپرداخت نمایش داده شده است.


















ردیف معدل(ماه) ضرایب مدت بازپرداخت (ماه) نرخ سود
۱ ۲ ۱۰۰ درصد ۱۸ ۲۳ درصد
۲ ۳ ۱۰۰ درصد ۱۸ ۲۲ درصد
۳ ۴ ۱۰۰ درصد ۱۸ ۲۱ درصد
۴ ۵ ۱۰۰ درصد ۱۸ ۲۰ درصد
۵ ۶ ۱۰۰ درصد ۱۸ ۱۹ درصد
۶ ۷ ۱۰۰ درصد ۱۸ ۱۸ درصد
۷ ۸ ۱۰۰ درصد ۱۸ ۱۷ درصد
۸ ۹ ۱۰۰ درصد ۱۸ ۱۶ درصد
۹ ۱۰ ۱۰۰ درصد ۱۸ ۱۵ درصد
۱۰ ۳ ۱۰۰ درصد ۲۷ ۲۳ درصد
۱۱ ۴ ۱۰۰ درصد ۳۶ ۲۳ درصد
۱۲ ۵ ۱۰۰ درصد ۴۵ ۲۳ درصد
۱۳ ۶ ۱۰۰ درصد ۴۸ ۲۳ درصد
۱۴ ۷ ۱۰۰ درصد ۶۰ ۲۳ درصد

شرایط بازپرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات

افرادی که شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات با نرخ سود ۲۳ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن، یعنی ۶۰ ماه را داشته باشند، موظف هستند که ماهانه هشت میلیون و ۴۵۷ هزار تومان قسط به بانک پرداخت کنند. به این ترتیب، مبلغ کل بازپرداخت این تسهیلات در زمان سررسید به ۵۰۷ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان می‌رسد. همچنین هزینه‌های جانبی دریافت این وام نیز ۱۰۰ هزار تومان، شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

+