به گزارش “ورزش سه”، سرمربی اسپانیایی تیم پرسپولیس سومین برد متوالی خود در لیگ برتر ایران را جشن گرفت و البته سومین برد، طعم دیگری برایش داشت. او در اولین شهرآورد، نظیر آنچه برانکو و کالدرون انجام داده بودند، استقلال را با نتیجه ۱-۰ شکست داد تا با این برد بزرگ به استقبال دومین بازی […]

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی اسپانیایی تیم پرسپولیس سومین برد متوالی خود در لیگ برتر ایران را جشن گرفت و البته سومین برد، طعم دیگری برایش داشت. او در اولین شهرآورد، نظیر آنچه برانکو و کالدرون انجام داده بودند، استقلال را با نتیجه ۱-۰ شکست داد تا با این برد بزرگ به استقبال دومین بازی آسیایی برود.

اما پیش از دیدار با پاختاکور، پرسپولیس هدیه بزرگ و مهمی را از جدال ژوزه مورایس و دراگان اسکوچیچ دریافت کرد. او درحالی‌که اولین جلسه تمرینی تیمش را به پایان رسانده بود، شکست صدرنشین برابر تراکتور را به نظاره نشست تا به این ترتیب فرصتی بسیار خوب برای صدرنشینی پرسپولیس به وجود بیاید.

حالا سرنوشت لیگ در اختیار پرسپولیس خواهد بود و قرمزها در صورت حفظ موقعیت کنونی تا نوزدهم آبان، می‌توانند با برد در دیدار معوقه مقابل گل‌گهر صعود قطعی به صدر جدول را تجربه کنند.

او در حالی این موقعیت فوق‌العاده را با انرژی مثبت تجربه می‌کند که تمرین تیم او در هوای بارانی برگزار شد و در همین حین، بازگشت اوستون اورونوف او را شادتر از همیشه، روبروی دوربین باشگاه پرسپولیس قرار داد.

2087832

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد اوضاع برای گاریدو اینقدر سریع خوب شود، اما این تازه آغاز راه برای گاریدو است. پاییز سرنوشت‌ساز او با پنج بازی آسیایی دیگر هم همراه خواهد شد که تکلیف صعود قرمزها را روشن خواهد کرد.

منبع