به گزارش “ورزش سه”، سامان قدوس پس از جدایی از برنتفورد، در هفته‌های اخیر مذاکرات متعددی با باشگاه‌های خواهان خود داشت. علاوه بر لیگ‌های اروپایی، چند تیم از لیگ برتر ایران و همچنین باشگاه‌هایی از حوزه خلیج فارس به دنبال جذب این بازیکن بودند. در شرایطی که عصر امروز روزنامه الخلیج خبر داد که قدوس […]

به گزارش “ورزش سه”، سامان قدوس پس از جدایی از برنتفورد، در هفته‌های اخیر مذاکرات متعددی با باشگاه‌های خواهان خود داشت. علاوه بر لیگ‌های اروپایی، چند تیم از لیگ برتر ایران و همچنین باشگاه‌هایی از حوزه خلیج فارس به دنبال جذب این بازیکن بودند.

در شرایطی که عصر امروز روزنامه الخلیج خبر داد که قدوس در آستانه پیوستن به یکی از تیم‌های ادنوک لیگ است، اکنون رئیس باشگاه کلباء نسبت به سوالی در خصوص احتمال جذب این ملی پوش ایرانی صحبت کرده است.

محمد الیماحی، رئیس بخش فوتبال باشگاه کلباء، پس از پیروزی تیمش برابر خورفکان و در گفتگو با شبکه تلویزیونی الشارقه در پاسخ به سوال خبرنگار در رابطه با جذب قدوس گفت: درباره این بازیکن باید بگویم ما نه خیلی به جذب او نزدیک هستیم و نه خیلی هم دور هستیم. ما در حال حاضر منتظر مشخص شدن زمان دوری فیلیپ کیش هستیم و پزشکان باید درباره او نظر بدهند.

او ادامه داد: باید دید که او چقدر از میادین دور است. سامان قدوس هم یکی از گزینه‌های ماست و در واقع نزدیک‌ترین گزینه برای جانشینی فیلیپ کیش است.

در صورتی که سامان قدوس راهی کلباء شود، شمار ایرانی‌های این تیم به عدد سه می‌رسد. شهریار مغانلو و مهدی قایدی دیگر بازیکنان حاضر در لباس این تیم اماراتی هستند. ضمن اینکه کلباء در هفته‌های اخیر نیز به دنبال جذب محمد دانشگر بود.

منبع