در فصل جاری اصلا پیگیر مشکلات بازیکنان نبوده و ترجیح داده خودش را وارد مسائل آنها و باشگاه نکند. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  نکونام بعد از ظهر دیروز در یک جمع‌بندی‌ نهایی به این نتیجه رسید که اگر استقلال را ترک کند، مانند اسلافش دیگر راه بازگشتی برای او وجود نخواهد داشت، پس بهترین […]

در فصل جاری اصلا پیگیر مشکلات بازیکنان نبوده و ترجیح داده خودش را وارد مسائل آنها و باشگاه نکند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  نکونام بعد از ظهر دیروز در یک جمع‌بندی‌ نهایی به این نتیجه رسید که اگر استقلال را ترک کند، مانند اسلافش دیگر راه بازگشتی برای او وجود نخواهد داشت، پس بهترین راه حل این است که یک بازی دیگر فرصت بگیرد تا خودش را ثابت کند.

امید نکونام به این است که دیدار با السد را ببرد و یک هفته دیگر فرصت بخرد. هفته به هفته جلو برود تا شاید اوضاع برای تیمش دگرگون شود. البته عده‌ای معتقدند او اشتباه می‌کند چون تیمش به لحاظ روحی و روانی موقعیت خوبی ندارد و بازیکنان نمی‌توانند با نکونام ارتباط برقرار کنند که اگر این‌طور باشد، بنابراین حاصل سفر به قطر هم شکست خواهد بود، مگر این‌که سرمربی استقلال رفتارش را تغییر دهد و همه چیز را از صفر شروع کند.

آنچه مشخص است رابطه او با بازیکنانش به شدت آسیب دیده و به راحتی قابل ترمیم نیست. نکونام خوب می‌داند اگر می‌خواهد برنده باشد باید تیمی یکدل و متحد بسازد، نه تیمی که بازیکنان دل خوشی از او ندارند. این‌طور که پیداست سرمربی استقلال در فصل جاری اصلا پیگیر مشکلات بازیکنان نبوده و ترجیح داده خودش را وارد مسائل آنها و باشگاه نکند.

منبع