به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اشخاص حقوقی مشتری بانک مهر ایران با افتتاح و داشتن میانگین حساب، می‌توانند وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی طرح «مهریار» را درخواست کنند. این وام قرض الحسنه است و تنها به آن کارمزد تعلق می‌گیرد. اشخاص حقوقی که به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران تمایل دارند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اشخاص حقوقی مشتری بانک مهر ایران با افتتاح و داشتن میانگین حساب، می‌توانند وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی طرح «مهریار» را درخواست کنند. این وام قرض الحسنه است و تنها به آن کارمزد تعلق می‌گیرد.

اشخاص حقوقی که به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و به مدت سه ماه معدل حساب ایجاد کنند. اشخاص حقوقی به منظور انتقال امتیاز این وام به کارکنان خود باید معرفی نامه به آن‌ها ارائه بدهند تا کارکنان بعد از مراجعه به بانک و ارائه معرفی نامه، امکان تقاضا برای وام را داشته باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام داشتن ضامن رسمی است. کارمزد این تسهیلات چهار درصد اعلام شده و متقاضیان بعد از دریافت تا ۳۶ ماه امکان تسویه آن را دارند.

اگر بانک تمام مبلغ وام را با نرخ کارمزد مشخص شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت به مشتری اعطا کند، میزان هر قسط برای وی ۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۹۶ تومان است. کل سود این تسهیلات ۱۸ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان خواهد بود. جمع رقم وام و نرخ کارمزد آن هم به ۳۱۸ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۳۸ تومان می‌رسد.

هدف ایجاد بانک قرض الحسنه مهر ایران
بانک مهر ایران با هدف گسترش معارف و مبانی شرع اسلام و فرهنگ قرض الحسنه و عمیق شدن هر چه بیشتر این سنت در جامعه فعالیت خود را شروع کرد. این مجموعه از سال ۱۳۸۷ تاکنون در راستای تحقق هدف خود انواع خدمات بانکی را به مشتریان جازش ارائه می‌دهد.

هم اکنون بانک مهر ایران دارای ۵۰۴ شعبه فعال در سراسر کشور است که از این تعداد ۳۱۴ شعبه به شهرستان‌ها تعلق دارد.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+