به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته ششم لیگ برتر، چادرملو اردکان توانست از فرصت میزبانی نهایت استفاده را ببرد و در دیدار جذاب برابر مس رفسنجان، به لطف گل لحظات پایانی هادی حبیبی نژاد به پیروزی دست یابد و سه امتیاز شیرین را کسب کند. حبیبی نژاد که در فصل صعود چادرملو […]

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته ششم لیگ برتر، چادرملو اردکان توانست از فرصت میزبانی نهایت استفاده را ببرد و در دیدار جذاب برابر مس رفسنجان، به لطف گل لحظات پایانی هادی حبیبی نژاد به پیروزی دست یابد و سه امتیاز شیرین را کسب کند.

حبیبی نژاد که در فصل صعود چادرملو نقش پررنگی داشت، توانست ۶ مرتبه برای تیمش گلزنی کرده و هفت بار نیز پاس گل بدهد. او که در دیدار برابر نساجی نیز گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رسانده بود، روز گذشته نیز موفق شد دروازه حریف را باز کرده و به تنهایی ۶ امتیاز را برای تیمش کسب کند.

این بازیکن که سابقه بازی برای فولاد را نیز در کارنامه دارد، در زمانی که اسکوچیچ سرمربی خوزستانی‌ها بود به تیم اصلی دعوت شد و نخستین گلش را نیز طی دوره‌ای که سیروس پورموسوی هدایت فولاد را برعهده داشت، به ثمر رساند.

حبیبی نژاد در گفتگویی که با خبرنگار ما داشت، درباره بازی دیروز گفت: می‌دانستیم با چه تیم با کیفیتی بازی داریم و نبرد سختی برای هر دو تیم بود. انصافا مس رفسنجان از تیم‌های خوب لیگ برتر است و موقعیت‌هایی هم روی دروازه ما خلق کردند. اما خدا را شکر ما از یکی از موقعیت‌های پرشمارمان در دقیقه آخر بازی استفاده کردیم و سه امتیاز را در یزد نگه داشتیم.

2087501

او درباره جو ورزشگاه نیز گفت: هواداران یزدی فوق‌العاده هستند، یک ساعت قبل از دیدار ورزشگاه را پر کردند و در همان گرم کردن پیش از بازی روحیه تیم را چند برابر کردند. حس عجیبی دارم وقتی در ورزشگاه خانگی‌مان بازی می‌کنم و امیدواریم که بتوانیم همیشه خوشحالشان کنیم.

گلزن چادرملو اضافه کرد: گلی که زدم زحمت همه بچه‌ها بود و فقط توپ جلوی پای من آمد و من ضربه نهایی را زدم. وقتی گل می‌زنیم همه با هم گل می‌زنیم و اگر گلی بخوریم همه مقصر هستیم. درباره شادی گلم که شبیه شادی گل ایکاردی است باید بگویم از نظر من شادی گل زیبایی است و این شادی گل را برای خودم انتخاب کردم و خدا را شکر خوش یمن هم بوده است.

2087500

او در خصوص دیدار هفته بعد برابر پرسپولیس نیز گفت: برابر پرسپولیس قطعا بازی سختی داریم، جلوی یکی از بهترین تیم‌های ایران باید به میدان برویم و در این دیدار میهمان هم هستیم که به سختی این دیدار می‌افزاید. قطعا انگیزه زیادی داریم تا بتوانیم بهترین نتیجه را در این نبرد بگیریم.

منبع