به گزارش “ورزش سه”، تیم سپاهان پیش از شروع فصل جدید در دیداری حساس به مصاف شباب الاهلی امارات رفت که این بازی با برتری یاران سردار آزمون و حذف ناباورانه نماینده ایران از لیگ نخبگان همراه شد. هواداران در رفتاری نامناسب، دو نارنجک در طول مسابقه به زمین و محوطه اطراف زمین پرتاب کردند […]

به گزارش “ورزش سه”، تیم سپاهان پیش از شروع فصل جدید در دیداری حساس به مصاف شباب الاهلی امارات رفت که این بازی با برتری یاران سردار آزمون و حذف ناباورانه نماینده ایران از لیگ نخبگان همراه شد.

هواداران در رفتاری نامناسب، دو نارنجک در طول مسابقه به زمین و محوطه اطراف زمین پرتاب کردند و باشگاه میزبان نتوانست به تعهدات خود در پیاده کردن قوانین امنیتی مسابقه پایبند باشد. باشگاه سپاهان همچنین نتوانست اطمینان حاصل کند که همه راهروها و خروجی‌های ورزشگاه، خالی از هرگونه مانع حرکت آزادانه است.

به این ترتیب باشگاه سپاهان برای نقض بند ۶۵٫۱ آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به پرداخت ۱۳ هزار و ۷۵۰ دلار محکوم شد. این باشگاه همچنین باید ۱۰ هزار دلار بابت نقض بند ۳۵ و همچنین شش هزار و ۲۵۰ دلار بابت نقض بند ۶۴٫۱ آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی AFC پرداخت کند. به این ترتیب سپاهان باید ۳۰ هزار دلار طی ۳۰ روز از تاریخ اعلام این رأی پرداخت کند.

منبع