به گزارش “ورزش سه”، محمد امین کاظمیان، بازیکن آلومینیوم اراک، پس از برد این تیم مقابل خیبر خرم آباد گفت: «خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود، ولی ما مردیم تا بردیم. باز هم خدا را شکر که توانستیم اولین سه امتیاز فصل را در اراک کسب کنیم. زودتر از این‌ها می‌توانستیم اولین بردمان را […]

به گزارش “ورزش سه”، محمد امین کاظمیان، بازیکن آلومینیوم اراک، پس از برد این تیم مقابل خیبر خرم آباد گفت: «خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود، ولی ما مردیم تا بردیم. باز هم خدا را شکر که توانستیم اولین سه امتیاز فصل را در اراک کسب کنیم. زودتر از این‌ها می‌توانستیم اولین بردمان را جشن بگیریم و اگر ناملایمتی‌های فوتبال و روزهای بدمان زودتر تمام می‌شد الان روزهای بهتری در جدول رده‌بندی داشتیم.»

او درباره حضور پرشور تماشاگران در این بازی افزود: «امروز هواداران آلومیینوم حضور گرم و پرشوری داشتند و امیدوارم بتوانیم تا پایان فصل در هر بازی آنها را ببینیم و با انرژی مثبتی که از آنها می‌گیریم، بتوانیم بهترین نتایج را برای آلومینیوم کسب کنیم. به مدیریت باشگاه هم گفتیم شرایطی محیا کنند که هواداران بتوانند بازی به بازی حضور بیشتر و گرمتری در ورزشگاه داشته باشند. اراک همین یک تیم را دارد و مردم با بردن این تیم شاد می‌شوند و باختش آنها را ناراحت می‌کند.»

کاظمیان درباره تصمیم داور مبنی بر آفساید اعلام شدن گلی که به ثمر رساند عنوان کرد: «واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. معلوم نیست از کدام دوربین‌ها برای بررسی کمک داور ویدئویی استفاده می‌کنند. یکی می‌گوید پای من ۲۳ سانتی‌متر در آفساید بوده و یکی می‌گوید ۳ میلی‌متر! نظر خودم این است که آفساید نبود. امیدوارم وضعیت دوربین‌ها هم بروزرسانی شود. سر همین گل من نزدیک پنج دقیقه وقفه در بازی افتاد که خوب نیست.»

منبع