به گزارش زیرنویس، ساعت ۱۳ روز جمعه ۶ مهر ماه در یک حادثه دلخراش و مرموز، جسد مرد جوانی در عمق دره چیتگر پیدا شد ماموران کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس بلافاصله به محل اعزام شدند. زن جوانی که با پلیس تماس گرفته بود به ماموران گفت: در یکی از جاده‌های پارک چیتگر در حال رانندگی […]

به گزارش زیرنویس، ساعت ۱۳ روز جمعه ۶ مهر ماه در یک حادثه دلخراش و مرموز، جسد مرد جوانی در عمق دره چیتگر پیدا شد ماموران کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس بلافاصله به محل اعزام شدند.

زن جوانی که با پلیس تماس گرفته بود به ماموران گفت: در یکی از جاده‌های پارک چیتگر در حال رانندگی بودم که ناگهان متوجه شدم یک خودروی پراید داخل دره سقوط کرده است که به سختی به پایین رفتم و جسد مرد جوانی را کنار ماشین مچاله شده مشاهده کردم،آثار خون روی آسفالت و قرارگیری نامتعارف جسد در کنار خودروی مچاله شده، گمانه‌زنی‌ها درباره وقوع یک جنایت را تقویت کرده است.

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که راننده ممکن است در حین رانندگی با حیوانی برخورد کرده و کنترل خودرو را از دست داده باشد. اما با وجود این فرضیه، جستجوهای گسترده پلیس برای یافتن لاشه حیوان در محل حادثه بی‌نتیجه مانده است.

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات خود را برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده به صورت جدی‌تر ادامه می‌دهند.

به دستور بازپرس محسن اختیاری از شعبه یکم دادسرای امور جنایی جسد مقتول برای انجام آزمایشات دقیق‌تر و کشف علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است،نتایج این آزمایش‌ها می‌تواند سرنخ‌های مهمی را در اختیار کارآگاهان قرار دهد.

تحقیقات ادامه دارد.

منبع خبر: رکنـا