دورتموند در دیداری که ابتدا عقب افتاده بود کامبکی جانانه زد و توانست بوخوم را با نتیجه ۲-۴ شکست دهد. هفته پنجم بوندس لیگای آلمان با جدال دورتموند و بوخوم در سیگنال ایدونا پارک آغاز شد که این دیدار با پیروزی ۴-۲ زنبور‌ها به پایان رسید. در ابتدای مسابقه این بوخوم بود که میزبان را […]


دورتموند در دیداری که ابتدا عقب افتاده بود کامبکی جانانه زد و توانست بوخوم را با نتیجه ۲-۴ شکست دهد.

هفته پنجم بوندس لیگای آلمان با جدال دورتموند و بوخوم در سیگنال ایدونا پارک آغاز شد که این دیدار با پیروزی ۴-۲ زنبور‌ها به پایان رسید.

در ابتدای مسابقه این بوخوم بود که میزبان را در دو صحنه غافلگیر کرد. ابتدا در دقیقه ۱۶ متئوس برو روی پاس هافمن توانست برای بوخوم گلزنی کند و سپس دی ویت در دقیقه ۴۱ میهمان را به دومین گلش رساند.  البته دورتموند توانست در دقیقه ۴۴ توسط سرهو گیراسی روی پاس برانت یکی از گل‌های خورده را پاسخ بدهد و میزبان نیمه اول را ۱-۲ بازنده به رختکن رفت.

دورتموند در نیمه دوم توفانی کار کرد و توانست به سه گل دیگر برسد. امره جان از روی نقطه پنالتی بازی را برابر کرد و گیراسی و انمچا نیز دو گل دیگر زدند تا کامبک کامل شود. در نهایت دورتموند این بازی را ۲-۴ برد و موقتا به رتبه دوم صعود کرد و البته شکست سنگین ۵-۱ هفته قبل مقابل اشتوتگارت را فراموش کرد.

کد ویدیو

کد ویدیو

کد ویدیو

کد ویدیو

کد ویدیو

کد ویدیو

+