به گزارش “ورزش سه”، در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم خیبر خرم آباد دیشب به مصاف آلومینیوم اراک رفت و پدر بازی خارج از خانه با نتیجه ۱-۰ شکست خورد. این سومین شکست فصل تیم تازه وارد لیگ برتر بود و آن‌ها در کنار دو تساوی، تنها در یک دیدار به برد رسیده‌اند […]

به گزارش “ورزش سه”، در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم خیبر خرم آباد دیشب به مصاف آلومینیوم اراک رفت و پدر بازی خارج از خانه با نتیجه ۱-۰ شکست خورد.

این سومین شکست فصل تیم تازه وارد لیگ برتر بود و آن‌ها در کنار دو تساوی، تنها در یک دیدار به برد رسیده‌اند تا با ۵ امتیاز در رده سیزدهم قرار بگیرند.

پیش از این بازی رضا مهاجری به دلیل نتایج به دست آمده از سمت خود کناره‌گیری کرده بود و خیبر اولین بازی با هدایت مارکو اورلیو را تجربه کرد.

پس از این دیدار طرفداران خیبر از نتایج به دست آمده رضایت نداشتند و با شعارهای خود انتقادات علیه تیم را مطرح کردند که با واکنش مسعود عبدی، مالک باشگاه، همراه شد.

عبدی پس از بازی از هواداران عذرخواهی کرد و اظهار داشت: “مربی سه روزه که آمده و من از شما معذرت می‌خواهم که این همه راه آمده‌اید. پنج بازیکن مصدوم مانند مهران احمدی داریم و معذرت می‌خواهم. اجازه بدهید.. به شما قول می‌دهم که به امید خدا نتیجه لازم را می‌گیریم.”

منبع