میلان در اولین بازی بعد از پیروزی در دربی کار راحتی برابر لچه داشت و توانست با سه گل یک برد دیگر کسب کند و موقتا صدرنشین شود. تیم میلان در نخستین دیدار هفته ششم سری آ ایتالیا، تیم میلان در سن سیرو میزبان لچه بود که با سه گل به پیروزی رسید. روسونری که […]


میلان در اولین بازی بعد از پیروزی در دربی کار راحتی برابر لچه داشت و توانست با سه گل یک برد دیگر کسب کند و موقتا صدرنشین شود.

تیم میلان در نخستین دیدار هفته ششم سری آ ایتالیا، تیم میلان در سن سیرو میزبان لچه بود که با سه گل به پیروزی رسید.

روسونری که هفته گذشته در دربی دلامادونینا به پیروزی رسیده و با فونسکا جانی دوباره گرفت و از بحران خارج شد، امشب هم یک نمایش دلچسب داشت و با گل‌های موراتا، تئو هرناندز و پولیشیچ حریف را شکست داد. این سه گل در ۵ دقیقه و در دقایق ۳۸، ۴۱ و ۴۳ به ثمر رسید.

پولیشیچ به غیر از نخستین بازی فصل مقابل تورینو، در سایر بازی‌ها حداقل روی یک گل تاثیر مستقیم داشته است. او در ۷ بازی اخیر میلان در همه رقابت‌ها موفق به ثبت ۶ گل و ۲ پاس گل شده است. او در بین همه بازیکنان شاغل در فصل جاری سری آ، موثرترین بازیکن در گلزنی بوده است.  

همچنین تئو هرناندز مدافع چپ فرانسوی با به ثمر رساندن گل شماره ۲۹ خود، اکنون در کنار پائولو مالدینی، گلزن‌ترین مدافع تاریخ میلان در سری آ محسوب می‌شود.

میلان با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و موقتا با یک بازی بیشتر نسبت به سایر تیم ها، به صدر جدول رسید. لچه هم با ۵ امتیاز هفدهم است.

کد ویدیو

کد ویدیو

کد ویدیو

+