به گزارش برنا،  دومین دوره مسابقات لیگ برتربانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان «جام ایراندخت»  به روش گرندپری امروز جمعه ششم مهرماه در اوزان  زوج در خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد.  این مسابقات با حضور ۱۱۱ بازیکن آزاد و ۱۵ تیم دیار، هیات تکواندو نجف آباد، ماهور پلاستیک، فرمانیه، درفام، اوج، آکادمی آترا، پایگاه سلامتی رها، آکادمی سالار، […]

به گزارش برنا،  دومین دوره مسابقات لیگ برتربانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان «جام ایراندخت»  به روش گرندپری امروز جمعه ششم مهرماه در اوزان  زوج در خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد. 

این مسابقات با حضور ۱۱۱ بازیکن آزاد و ۱۵ تیم دیار، هیات تکواندو نجف آباد، ماهور پلاستیک، فرمانیه، درفام، اوج، آکادمی آترا، پایگاه سلامتی رها، آکادمی سالار، پارس جنوبی، مهستان البرز، تراکتورسازی تبریز، بیمه تجارت نو و آکادمی شمس برگزار می شود.

در وزن ۴۹- کیلوگرم، مهلا مومن زاده از تیم تراکتور تبریز برابر هم تیمی خود «مریم ملکوتی خواه» به میدان رفت و در یک دیداری نزدیک توانست ۲ بر یک به برتری برسد و یک طلا برای تیمش کسب کند.

در وزن ۵۷- کیلوگرم تینا مدانلو از تیم تراکتور تبریز برابر ریحانه امام دادی از ماهور پلاستیک دیدار کرد که در ۲ راند به برتری دست یافت و یک طلای دیگر برای تراکتور به ارمغان آورد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، باز هم از تیم تراکتور این یلدا ولی نژاد بود که در دیدار نهایی مقابل هستی محمدی هم تیمی خود به میدان رفت و به برتری دست یافت و طلایی دیگر به تیمش اضافه کرد.

در وزن ۷۳+ کیلوگرم، آناهیتا توکلی از تیم پارس جنوبی مقابل زهرا پوراسماعیل از بیمه تجارت نو مبارزه کرد و در پیکاری نزدیک پوراسماعیل ۲ بر یک پیروز شد و تک طلای بیمه تجارت نو را در روز دوم دشت کرد. 

تا پایان دور نخست تیم تراکتور تبریز با کسب ۱۸۵ امتیاز اول شد؛ بیمه تجارت نو با ۱۴۴ امتیاز در رده دوم ایستاد؛ پارس جنوبی نیز با کسب ۹۰ امتیاز در رده سوم قرار گرفت. ماهور پلاستیک نیز با ۸۱ امتیاز به رتبه چهارم رسید. 

برترین های دور نخست به شرح ذیل است:

برترین مربی: مهروز ساعی (تراکتور تبریز)
برترین داور: نرگس ضیا (البرز) – آزاده فراهانی (تهران)
برترین بازیکن: تینا مدانلو (تراکتور تبریز)
برترین سرپرست:  ساغر جمشیدی (مهستان البرز)

انتهای پیام/

+