رقابت‌های هفته ششم امروز (جمعه ۶ مهرماه) با برگزاری پنج دیدار پیگیری می‌شود و روز شنبه با تقابل فولاد و ذوب‌آهن به پایان می‌رسد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا؛ هفته ششم لیگ برتر فوتبال از روز سه‌شنبه آغاز شده و تا شنبه پیش‌رو ادامه خواهد داشت. در روز نخست این هفته پرسپولیس فاتح […]

رقابت‌های هفته ششم امروز (جمعه ۶ مهرماه) با برگزاری پنج دیدار پیگیری می‌شود و روز شنبه با تقابل فولاد و ذوب‌آهن به پایان می‌رسد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا؛ هفته ششم لیگ برتر فوتبال از روز سه‌شنبه آغاز شده و تا شنبه پیش‌رو ادامه خواهد داشت. در روز نخست این هفته پرسپولیس فاتح دربی پایتخت شد و روز گذشته شمس‌آذر قزوین و نساجی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در ادامه این دیدارها گل‌گهر و هوادار از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام علی (ع) به مصاف هم رفتند. بازی چادرملو اردکان و مس رفسنجان ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه نصیری یزد آغاز شد و تیم های آلومینیوم اراک و خیبر خرم آباد هم در همین ساعت در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف هم رفتند. بازی حساس سپاهان و تراکتور ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر شروع شد. دیگر دیدار امروز بین ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان هم ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار شد.

نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران (روز سوم)

گل‌گهر سیرجان صفر – صفر هوادار تهران (پایان بازی)

گل:

ملوان یک – صفر استقلال خوزستان ( پایان بازی)

گل: میلاد باقری دقیقه ۸۷( ملوان)

چادرملو اردکان یک- صفر مس رفسنجان ( پایان بازی)

گل: هادی حبیبی نژاد دقیقه ۳+۹۰ ( چادرملو) 

سپاهان اصفهان صفر – یک تراکتورسازی تبریز (پایان بازی)

گل: امیر حسین حسین زاده دقیقه ۱+۴۵ ( تراکتور) 

آلومینیوم اراک یک – صفر خیبر خرم‌آباد (پایان بازی)

گل: رحمان جعفری دقیقه ۴۱ ( آلومینیوم اراک) 

این گزارش به روز رسانی شده است.

+