به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مارکو اورلیو، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک افزود: به تیم آلومینیوم بابت پیروزی تبریک می گویم و از هوادارانمان که از خرم آباد برای حمایت آمدند، تشکر می کنم. بازی سختی بود و دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. […]

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مارکو اورلیو، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک افزود: به تیم آلومینیوم بابت پیروزی تبریک می گویم و از هوادارانمان که از خرم آباد برای حمایت آمدند، تشکر می کنم. بازی سختی بود و دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. در نیمه اول شکست خوردیم اما در نیمه دوم تیم برتر بودیم.

وی گفت: تساوی نتیجه بهتری برای این دیدار بود. در ابتدای راه خود به عنوان سرمربی خیبر هستم و دنبال فلسفه جدیدی در تیم هستیم که البته تاثیرگذاری آن، زمان‌بر است.

وی افزود: نکته مثبت، واکنش بازیکنان ما در نیمه دوم بود و می خواهیم جنگندگی بالای خود را در بازی های آینده حفظ کنیم. نمی توانم به اینکه در لیگ نباشیم فکر کنم. ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان در اختیار داریم. البته فصل اول حضور خیبر در لیگ برتر است اما مدیریت باشگاه هر حمایتی که لازم است برای حل مشکلات انجام می دهد و هیچ چیزی از اعتماد به نفس من برای رسیدن به هدف کم نمی‌کند. کادر فنی و بازیکنان با هم متحد هستند و با قدرت و حمایت هوادران دنبال رسیدن به اهداف خود و ادامه حضور در لیگ برتر هستیم.

وی با بیان اینکه فلسفه مربیگری اش، «ارائه فوتبال تهاجمی» است، افزود: در نیمه اول خجالتی بودیم و خوب نتوانستیم بازی کنیم و پاس‌های رو به جلوی خوبی نداشتیم اما این مشکل را در نیمه دوم حل کردیم و تیم بهتری شدیم.

انتهای پیام/

+