سعید مراغه‌چیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت فعلی لیگ گفت: اصل مطلب زمین خوب است که آدم باید با این وضعیت تاسف بخورد. آن طور که شنیده‌ام آقای دنیامالی برای این مساله برنامه دارد. او گفته می‌خواهد ورزشگاه بسازد که اتفاق بسیار خوبی است. وی در خصوص بازی […]

سعید مراغه‌چیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت فعلی لیگ گفت: اصل مطلب زمین خوب است که آدم باید با این وضعیت تاسف بخورد. آن طور که شنیده‌ام آقای دنیامالی برای این مساله برنامه دارد. او گفته می‌خواهد ورزشگاه بسازد که اتفاق بسیار خوبی است.

وی در خصوص بازی بعدی تیم ملی و وضعیت ورزشگاه‌ها افزود: احساس می‌کنم بازی تیم ملی باید در تبریز برگزار می‌شد نه در مشهد زیرا تعداد تماشاگران  بیشتری می‌توانستند تیم ملی را تشویق کنند. در خصوص var هم باید بگویم استفاده از آن بسیار مهم است اما توقف‌های زیادی در بازی انجام می‌شود. در فصل سرما این مساله مشکل‌ساز است.

پیشکسوت استقلال در خصوص مشکلات فعلی این تیم توضیح داد: اختلاف امتیاز در حال حاضر خیلی مهم نیست. طرفداران باید صبر کنند. حالا سپاهان صدرنشین است اما می‌توان به این تیم رسید هرچند که نتایج خوبی گرفته و زردپوشان واقعا عزم‌شان را برای قهرمانی جزم کرده‌اند.

مراغه چیان در مورد امتیازگیری استقلال عنوان کرد: امتیازاتی که استقلال کسب کرده اصلا خوب نیست اما هواداران این تیم نباید ناامید باشند. در اروپا هم تیم‌هایی بوده‌اند که در ابتدای فصل در میانه‌های جدول بودند اما در انتها قهرمان شده‌اند. حواشی بوجود آمده در اطراف استقلال که کار را خراب می‌کند. همه باید از نام استقلال دفاع کنند تا این تیم موفق شود.

وی افزود:‌ اختلافات می‌تواند باعث از دست رفتن قهرمانی شود. دورانی را بخاطر دارم که در زمان بازی ما، صدر جدول بودیم اما بخاطر همین اختلافات قهرمانی از دست رفت. 

پیشکسوت استقلال در مورد قانون سقف بودجه گفت: قانون سقف بودجه را قبول ندارم. هر تیمی هر بازیکنی خواست را باید جذب کند اما این قانون جلوی این مساله را گرفته. وقتی یک تیم به سراغ جذب بازیکن می‌رود یعنی نیاز به آن بازیکن دارد اما با قانون سقف بودجه نمی‌شود خریدهای خوبی داشت.

انتهای پیام/

+