فرشاد فرجی که در دربی‌های قبل حضورش در زمین می‌توانست نگران‌کننده باشد در این بازی برگ برنده گاریدو بود. به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، ستاره دربی چه کسی بود؟ به گفته آمار و ارقام بهترین بازیکن دربی همان کسی بود که شاید قبل از سوت شروع بازی تصور می‌شد پاشنه آشیل تیم باشد اما […]

فرشاد فرجی که در دربی‌های قبل حضورش در زمین می‌توانست نگران‌کننده باشد در این بازی برگ برنده گاریدو بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، ستاره دربی چه کسی بود؟ به گفته آمار و ارقام بهترین بازیکن دربی همان کسی بود که شاید قبل از سوت شروع بازی تصور می‌شد پاشنه آشیل تیم باشد اما این بازیکن متوسط فعلا در دو بازی اخیر به ستاره تیم گاریدو تبدیل شده است و او کسی نیست جر فرشاد فرجی.

در دیداری که رامین رضاییان حضور دارد و مدافعان کناری تخصصی و بازیسازهای زیادی دیده می‌شوند عجیب است که بیشترین موقعیت ساخته شده به نام فرشاد فرجی نوشته شود اما این اتفاقی است که در دربی افتاد.

فرجی بیشترین سانتر را در زمین انجام داد و بیشترین موقعیت را هم برای همبازیانش ساخت. اولین ارسال او به وحید امیری رسید که این بازیکن تحت فشار مدافعان استقلال نتوانست ضربه در چارچوبی داشته باشد و به راحتی یک پاس خوب را از دست داد.

در دقایق پایانی نیمه اول هم مثلث عالیشاه، فرجی و احمدزاده دو موقعیت پی در پی را روی دروازه استقلال به وجود آورد و درنهایت هم یک صحنه مشکوک رقم خورد که البته به وی ای آر نرفت.

فرشاد فرجی در این بازی بیش از هر بازیکن دیگری موقعیت ساخت و در دفاع هم توانست نمره قبولی بگیرد. این که ابوالفضل جلالی و میلاد زکی‌پور هم نتوانستند عملکرد مثبتی در این بازی داشته باشندرا هم باید به نمرات مثبت فرشاد فرجی اضافه کرد.

البته در کنار او باید از یک فرشاد دیگر پرسپولیس هم نام برد که او هم بارها در همکاری‌هایی که با فرجی داشت در طراحی حملات از جناح راست کمک کرد. 

فرشاد احمدزاده که مهم‌ترین موقعیتی که ساخت در همان دقایق اولیه بازی بود که توپی که برای علیپور فرستاد و با خطای سیلوا متوقف شد و تصور پنالتی بود اما داور همچین تشخیصی نداشت اما یک صحنه خطرناک برای پرسپولیسی ها ایجاد کرد.

در کل می‌توان گفت دو فرشاد استقلال این روزها به عصای دست گاریدو تبدیل شده‌اند و کسی دیگر به چشم پاشنه آشیل به آنها نگاه نمی‌کند.

+