به گزارش “ورزش سه”، بی‌سروصداترین بازیکن اضافه شده به اسکواد پرسپولیس در این فصل میلاد سرلک بوده است. او که در دو مرتبه تمدیدش با پرسپولیس با تیپ خاص و کت و شلوارهایش حسابی خبرساز شده بود، بعد از نیم فصل دوری، بدون هیچ داستانی وارد اسکواد سرخپوشان شد. سرلک نیم فصل گذشته را برای […]

به گزارش “ورزش سه”، بی‌سروصداترین بازیکن اضافه شده به اسکواد پرسپولیس در این فصل میلاد سرلک بوده است. او که در دو مرتبه تمدیدش با پرسپولیس با تیپ خاص و کت و شلوارهایش حسابی خبرساز شده بود، بعد از نیم فصل دوری، بدون هیچ داستانی وارد اسکواد سرخپوشان شد.

سرلک نیم فصل گذشته را برای خدمت سربازی در ملوان سپری کرد و با گرفتن کسری خدمت از بازی الاهلی در اختیار گاریدو قرار داشت. سرلک که بواسطه مصدومیت از ناحیه کمر دیدارهای پایانی فصل پیش را نیز از دست داده بود، مدت زیادی است بازی رسمی انجام نداده است.

با این حال گاریدو در روزی که یاسین سلمانی و سعید صادقی را خط زده بود، برای نخستین بار از میلاد سرلک در لیست یک بازی لیگ برتری استفاده کرد.

سرلک، شماره ۱۰ سابق پرسپولیس که با لباس شماره ۲۳ به این تیم برگشته، روز دربی روی نیمکت نشسته بود و وقتی تیمش گل زد با لبخند و برای تشویق کنار خط آمد.

هواداران پرسپولیس از قابلیت‌های این هافبک سابق تیم ملی باخبرند و باید دید او چه زمانی برای سرخ‌ها در این فصل به میدان خواهد رفت.

منبع