تیم ملی فوتسال که همیشه رتبه‌های قابل توجهی در جهان کسب می‌کرد به شکل غافلگیرکننده‌ای عصر امروز به مراکش باخت و حذف شد. این باخت را کاربران فضای مجازی بیشتر از هر چیزی متاثر از عملکرد ضعیف وحید شمسایی می‌دانند و به سرمربی فوتسال به‌خاطر این شکست کلی واکنش منفی نشان دادند.  وحید شمسایی کاراکتری […]

تیم ملی فوتسال که همیشه رتبه‌های قابل توجهی در جهان کسب می‌کرد به شکل غافلگیرکننده‌ای عصر امروز به مراکش باخت و حذف شد. این باخت را کاربران فضای مجازی بیشتر از هر چیزی متاثر از عملکرد ضعیف وحید شمسایی می‌دانند و به سرمربی فوتسال به‌خاطر این شکست کلی واکنش منفی نشان دادند. 

وحید شمسایی، امشب دل یک ملت را خون کرد

وحید شمسایی کاراکتری است که از لحاظ اجتماعی هم خیلی محبوب نیست، همین شکست غافلگیرکننده فوتسال ایران مقابل مراکش باعث این شده که واکنش‌های منفی و انتقادات از این سرمربی افزایش پیدا کند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم: 

محسن به عملکرد ضعیف وحید شمسایی به عنوان سرمربی فوتسال کنایه انداخت: وحید شمسایی ثابت کرد هر بازیکن خوبی لزوما مربی خوبی نخواهد شد، حیف از این تیم، حیف از این همه ستاره…

داوود خواستار استعفا وحید شمسایی شد و نوشت: امیدوارم بعد از این حذف وحید شمسایی هم برکنار بشه. تبریک به فدراسیون ۵ستاره.

کاربری به نام شماره ۷ به حضور شمسایی در برنامه تلویزیونی عمارت طعنه زد: وحید شمسایی دلش تنگ شد میخواست زودتر برگرده پیش پژمان بازغی، خاله شادونه و لیلا اوتادی.

امیرعلی به شکست وحید شمسایی و ماجرای برنج نخوردن او کنایه انداخت: خب تیم فوتسال هم ناباورانه از جام‌جهانی خیلی زود حذف شد و الان دیگه وقتشه که وحید شمسایی طی مصاحبه‌ای بیاد و اعلام کنه که ۲۰ ساله برنج نخورده.

امیر هم به حضور شمسایی در برنامه‌های تلویزیونی اشاره کرد: وقتی اردوی تیم ملی تعطیله وحید شمسایی میره شوی تلویزیونی به جای اینکه برای جام‌جهانی برنامه‌ریزی کنه و به بازی‌ها فکر کنه، اینم میشه نتیجش.

برترین ها

+