در جریان مسابقه «از دریا تا آسمان» بهروز گودرزی از شهرستان خمین توانست با ثبت زمان ۱۲:۴۷ ساعت به مقام نخست و مدال طلا دست پیدا کند. اولین مسابقه اولترا ماراتن ایران به مسافت ۱۲۰ کیلومتر «از دریا تا آسمان» در روز ملی تنکابن، از داخل شهر تنکابن تا قلعه الموت با حضور ۲۲ دونده […]


در جریان مسابقه «از دریا تا آسمان» بهروز گودرزی از شهرستان خمین توانست با ثبت زمان ۱۲:۴۷ ساعت به مقام نخست و مدال طلا دست پیدا کند.

اولین مسابقه اولترا ماراتن ایران به مسافت ۱۲۰ کیلومتر «از دریا تا آسمان» در روز ملی تنکابن، از داخل شهر تنکابن تا قلعه الموت با حضور ۲۲ دونده از ایران برگزار شد.

در جریان این مسابقه بهروز گودرزی از شهرستان خمین توانست با ثبت زمان ۱۲:۴۷ ساعت به مقام نخست و مدال طلا دست پیدا کند.

او درباره سطح برگزاری این دوره از رقابت‌ها گفت: مسابقات سطح بالایی داشت زیرا طی کردن مسافت ۱۲۰ کیلومتری نیاز به یک بدن آماده‌ای دارد تا بتوان بدون مشکلی این مسیر را تا انتها سپری کرد. خداراشکر می‌کنم که توانستم از این رقابت سخت سربلند بیرون بیایم.

او افزود: من، هم قهرمان اسکای و تریل رانینگ ایران هستم و هم در رویداد بین‌المللی که اعزام شده‌ام، توانسته‌ام خوش بدرخشم. دو سالی می‌شود زیر نظر استاد رحیم قهرمانی به تمرین می‌پردازم و همین امر به من کمک کرده تا مقام‌های زیادی را در اسکای و تریل رانینگ به دست بیاورم.

این قهرمان در پایان عنوان کرد: در کنار ورزش در مجتمع پتروشیمی خمین هم به عنوان آتش‌نشان مشغول کار هستم و امیدوارم همچنان بتوانم به سیر صعودی که در پیش گرفته‌ام ادامه بدهم و بیش از پیش باعث اعتلای این ورزش شوم.

+