به گزارش “ورزش سه”، سعید مهری که تا نیم فصل اول سال گذشته در استقلال حضور داشت در بازگشت به ایران و اولین بازی‌اش برای پرسپولیس، سرنوشت دربی ۱۰۴ را تغییر داد. این در حالی بود که شاید از این بازیکن در ابتدای حضور در پرسپولیس استقبال چندانی نشده بود، اما طی چند روز همه […]

به گزارش “ورزش سه”، سعید مهری که تا نیم فصل اول سال گذشته در استقلال حضور داشت در بازگشت به ایران و اولین بازی‌اش برای پرسپولیس، سرنوشت دربی ۱۰۴ را تغییر داد. این در حالی بود که شاید از این بازیکن در ابتدای حضور در پرسپولیس استقبال چندانی نشده بود، اما طی چند روز همه چیز به سود او تغییر کرد.

سعید مهری که در استقلال مورد انتقاد قرار داشت و همچنین با ماجراهای قرارداد ۱۶۰ میلیونی‌اش از این تیم با دلخوری جدا شده بود، از آبی‌ها پنالتی گرفت تا پرسپولیس فاتح دربی شود و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و فوق‌العاده در این شهرآورد داشته باشد.

مهری با توجه به اینکه با پیراهن پرسپولیس از رامین رضائیان پنالتی گرفت، چهره مورد توجه این دربی شد. او شماره‌ای را در پرسپولیس می‌پوشد که زمانی متعلق به رامین بود و همه چیز به شکل جذابی برای نیمه قرمز تهران رقم خورد.

هافبک جدید پرسپولیس در پایان دربی درحالی‌که استقلالی‌ها با اندوه روی زمین افتاده بودند، سجده شکری را به جای آورد. او در این روزها به اندازه حسین کنعانی، گلزن دربی مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار دارد.

منبع