مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبق خواسته‌های کادرفنی و تمرینات در طول هفته، آماده این بازی بودیم و خدا را شکر به هدف خود رسیدیم. علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس  پس از برتری برابر تیم استقلال  در دربی ۱۰۴، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. در نیمه اول فرصت‌های خوبی داشتیم که روی واکنش‌های […]


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبق خواسته‌های کادرفنی و تمرینات در طول هفته، آماده این بازی بودیم و خدا را شکر به هدف خود رسیدیم.

علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس  پس از برتری برابر تیم استقلال  در دربی ۱۰۴، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. در نیمه اول فرصت‌های خوبی داشتیم که روی واکنش‌های حسینی تبدیل به گل نشد، اما در ادامه تمرکز خود را تا پایان مسابقه حفظ کرده و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم.

او افزود: سیستم ما همیشه هجومی بوده و می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم. طبق خواسته‌های کادرفنی و تمرینات طول هفته آماده این بازی بودیم و خدا را شکر به هدف خود رسیدیم.

مهاجم پرسپولیس درباره فوتبال تدافعی استقلال در نیمه اول، گفت: مطابق آنالیز کادرفنی، راه‌های رسیدن استقلال به دروازه پرسپولیس را به خوبی بستیم. عملکرد خوبی در دفاع و حمله داشتیم و نتیجه در نهایت چیزی شد که ما می‌خواستیم.

علیپور درباره خوش و بش با جواد نکونام قبل از آغاز بازی، تصریح کرد: او یک بازیکن ملی است و افتخارات زیادی داشته. در تیم ملی و سطح اول لیگ اسپانیا سابقه بازی زیادی دارد. من هم مانند بازیکنان دیگر با او سلام و علیک کردم.

او درباره  بهبود عملکردش نسبت به ۲ هفته ابتدایی، گفت: از محبت شما ممنون هستم. تیم در فصل نقل و انتقالات تغییرات زیادی داشته و رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان دارد. در ابتدای فصل نیز در دوره بدنسازی بودیم و نیاز بود چند بازی بگذرد تا به هماهنگی لازم برسیم. در حال حاضر نیز تا جایی به این هماهنگی رسیده‌ایم، اما جا دارد شرایط بهتر شود و صد در صد نیز این اتفاق می‌افتد.

مهاجم پرسپولیس درباره کیفیت چمن ورزشگاه امام خمینی اراک، عنوان کرد: کیفیت چمن خوب بود، اما در کناره‌های زمین خیلی نرم است و فرو می‌رود.  

+