افشین پیروانی  مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد یک بر صفر سرخ‌پوشان مقابل استقلال در دربی ۱۰۴ اظهار کرد: ابتدا درگذشت معدنچیان حادثه تلخ طبس را تسلیت می‌گویم. بازی خوبی بود و در هر دو نیمه بهتر بازی کردیم. به هواداران خودمان، کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم چون خیلی زحمت کشیدند. از […]

  افشین پیروانی  مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد یک بر صفر سرخ‌پوشان مقابل استقلال در دربی ۱۰۴ اظهار کرد: ابتدا درگذشت معدنچیان حادثه تلخ طبس را تسلیت می‌گویم. بازی خوبی بود و در هر دو نیمه بهتر بازی کردیم. به هواداران خودمان، کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم چون خیلی زحمت کشیدند. از مسئولان اراک هم تشکر می‌کنم که میزبانی خوبی کردند.

او ادامه داد: این بازی جزو دربی‌های خوب بود و با این حال ما باید بعد از چند ساعت شادی برای بازی خود در لیگ قهرمانان آماده شویم. من در آخرین مصاحبه خودم بعد از بازی با آلومینیوم اراک هم گفته بودم که اگر فوتبال بازی کنیم نتیجه می‌گیریم و بحث بد یمن بودن ورزشگاه اراک برای پرسپولیس اصلا درست نیست و خوشبختانه امروز توانستیم نتیجه بگیریم.

او درباره مصدومیت امید عالیشاه و تعویض‌های گاریدو نیز گفت: خوشبختانه ما بازیکنان خوب زیادی داریم و تیم خوب و کاملی هستیم. هرکس وارد زمین شود برای لوگوی پرسپولیس باید سر خود را بگذارد و پرسپولیس قهرمان چندین و چند ساله ایران است، مطمئن باشید همه بازیکنانش با تمام توان بازی می‌کنند.

پیروانی درباره وضعیت اورنوف نیز گفت: بنا به صلاح‌دید آقای گاریدو ایشان بازی نکرد و فکر می‌کنم برای بازی بعد می‌رسد.

او درباره شرایط ورزشگاه نیز توضیح داد: ورزشگاه خوب بود و به جز دو، سه صحنه که سالیان سال است رخ می‌دهد و خوب نیست، هواداران هر دو تیم و خصوصا پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند و آرزوی بهترین‌ها را برای همه هموطنانم دارم. مدت‌هاست که در آزادی بازی نمی‌کنیم در حالی که این استادیوم برای ما مهم است و خواهش می‌کنم آن را آماده کنند.

پیروانی درباره داوری بازی نیز گفت: به داور بازی خسته نباشید می‌گویم که این دیدار سخت را به خوبی قضاوت کردند. به نظرم بهترین قضاوتشان بود.

+