به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بلو بانک یکی از کارت هایی است که این روزها بین مردم طرفداران زیادی دارد. بلو بانک بین مردم خواستنی شده است و تمامی مردم به دنبال دریافت آن میباشند. ثبت نام در بلو بانک به صورت مجازی میباشد و افراد میتوانند در خانه حساب خود را فعال کنند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بلو بانک یکی از کارت هایی است که این روزها بین مردم طرفداران زیادی دارد. بلو بانک بین مردم خواستنی شده است و تمامی مردم به دنبال دریافت آن میباشند. ثبت نام در بلو بانک به صورت مجازی میباشد و افراد میتوانند در خانه حساب خود را فعال کنند و از آن استفاده کنند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بلو بانک چیست

بلو بانک یک استارت آپ و بانک تمام دیجیتال است که در اواخر سال ۱۳۹۸ و همزمان با شیوع ویروس کرونا توسط بانک سامان راه‌اندازی شد. Blubank تجربه‌ جدیدی از امور بانکی را بدون نیاز به کاغذبازی و روش‌های سنتی بانکی و مطابق با نیازهای کاربران ارائه می‌کند.

بلو بانک

بلو بانک

تمام خدمات بلوبانک از طریق اپلیکیشن بلو بانک انجام می‌شود، از افتتاح حساب تا انتقال وجه، همگی بصورت غیرحضوری صورت می‌گیرد. البته شما یک کارت بانکی نیز دریافت می‌کنید که از طریق آن می‌توانید به برداشت وجه از عابر بانک، خرید اینترنتی و موارد مشابه بپردازید.

همه‌ی سپرده‌های مشتریان بلو بانک نزد بانک سامان نگهداری شده و مورد تضمین بانک مرکزی قرار می‌گیرد. بر همین اساس پیش‌شماره‌ی تمام کارت‌های بلوبانک با پیش شماره‌ی (۶۲۱۹) بانک سامان صادر خواهد شد.

در واقع اتصال بلو بانک به شبکه‌های بانکی و پرداختی (شتاب و شاپرک) از مسیر سوئیچ‌های بانک سامان و با نظارت این بانک انجام می‌شود. می‌توان گفت Blubank، نه تنها یک شعبه دیجیتال از بانک سامان، بلکه یک تکاپوی نوآورانه و مستقل در اکوسیستم بانکی کشور است./اناردونی

۱۵ خدمات و مزیات بلوبانک

استفاده از خدمات بلوبانک بصورت ۲۴ ساعته و غیر حضوری امکانپذیر است. برخی از آنها عبارتند از:

_ بدون پرداخت هزینه می توانید اقدام به تغییر رمز عبور نمایید.

_ امکان خرید کالاهای مختلف نیز فراهم می باشد.

_قابلیت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض را دارد.

– امکان افتتاح حساب رایگان در بلوبانک

– عدم داشتن شرط حداقل موجودی حساب

– افتتاح حساب ۵ دقیقه‌ای!

– کارت‌های بانکی رنگارنگ و زیبا

– پشتیبانی سریع و قدرتمند

– عضو سامانه شتاب بانک مرکزی

– ارسال رایگان کارت بانکی به آدرس دلخواه شما در کمتر از ۵ روز کاری در تهران و ۱۰ روز کاری در سایر نقاط کشور

– دریافت و فعال‌سازی آنلاین رمزهای کارت از طریق اپلیکیشن بلوبانک

– امکان مسدودکردن کارت از طریق اپلیکیشن بلوبانک

– انتقال هوشمند پول

– پروتکل‌های امنیتی در بلوبانک: در بلوبانک همه پروتکل‌های امنیتی در سیستم‌های زیرساخت بانکی و همچنین استانداردهای بانک مرکزی در خصوص تسویه وجوه و حسابداری، به‌دقت رعایت شده است.

– آسایش بیشتر: جایگزینی کارت بانکی با پول کاغذی به دلیل اشراف لحظه‌ای بر دارایی‌های مشتریان، سبب امنیت دوچندان حساب‌های بانکی شده است. این تجربه موفق نشان داده است، روند دیجیتالی شدن منجر به آسایش و راحتی بیشتری برای مشتریان می‌شود./جک بلاگ

مراحل ساخت حساب در بلو بانک

۱- ابتدا اپلیکیشن بلوبانک را از طریق این لینک blubank.com دانلود کنید و پس از وارد شدن به اپلیکیشن، روی گزینه {باز کردن حساب} کلیک کنید. در مرحله بعد باید گزینه {شرایط و ضوابط را خوانده‌ام و قبول می‌کنم} را فعال و گزینه {ادامه} را انتخاب کنید.

۲- سپس باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که شماره تلفن همراه باید به نام خودتان باشد. بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه، برایتان یک کد ۶ رقمی تایید ارسال می‌شود. آن را در کادر مربوطه وارد کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

۳- در این بخش، اگر کد معرف دارید، آن را وارد کنید. کد معرف: NCLLLA در مراحل بعدی باید کدملی و تاریخ تولد خود را وارد کنید.

۴- در ادامه ساخت حساب کاربری، باید یک نام کاربری به‌دلخواه خود انتخاب کنید. بعد از انتخاب نام کاربری باید یک رمز عبور امن نیز برای حساب خود انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید برای ورود آسان‌تر و امن‌تر اثرانگشت خود را نیز فعال کنید.
برای فعال کردن آن گزینه {فعال شود} را انتخاب کنید و اگر نمی‌خواهید این گزینه را فعال کنید، روی گزینه {الان نه} کلیک کنید.

۵- تا این جای کار، شما حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اید. برای باز کردن حساب در بلوبانک از این مرحله به بعد باید مدارک موردنیاز را وارد کنید. در این بخش باید از کارت ملی خود عکس بگیرید.
اگر کارت ملی شما قدیمی است، باید تاریخ انقضای کارت ملی و کد رهگیری که برای کارت ملی هوشمند درخواست داده‌اید را نیز وارد کنید. سپس در بخش شناسایی هویت، باید با در نظر گرفتن شئونات اسلامی و بدون ماسک، عبارت خواسته شده از شما را در قالب یک ویدئو کوتاه برای بلوبانک ضبط و ارسال کنید.

۶- پس از ارسال ویدیو، اطلاعات شما با موفقیت دریافت می‌شود. از این به بعد اطلاعات شما تا ۲ ساعت دیگر بررسی می‌شود و نتیجه از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌شود. اگر تمامی اطلاعات و مدارک ارسال شده، مورد تایید باشد، پیامکی حاوی این متن برای شما ارسال می‌شود: {حساب شما با موفقیت فعال شد.}

۷- بعد از فعال شدن حسابتان، مجددا وارد اپلیکیشن بلوبانک شوید و کارت بانکی بلو را سفارش دهید. کارت بانکی بلو در ۳ رنگ آبی، سبز و قرمز موجود هست که بعد از انتخاب رنگ موردنظرتان و وارد کردن کد پستی و شماره تلفن ثابت خود، سفارش کارت‌بانکی‌تان نیز با موفقیت ثبت می‌شود.

۸- در نهایت نیز اگر در استان تهران باشید تا حداکثر ۵ روز کاری بعد و اگر در شهرستان باشید تا ۷ روز کاری بعد، کارت بلوبانک به دستتان می‌رسد. بعد از اینکه کارت را دریافت کردید، باید وارد اپلیکیشن شوید و آن را فعال کنید. همچنین در داخل اپلیکیشن می‌توانید رمز کارت بانکی خود را نیز انتخاب کنید./ویرگول

اندیشه معاصر

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+