به گزارش “ورزش سه”، در نیمه اول شهرآورد پایتخت برخورد مشکوک در محوطه جریمه تیم استقلال رقم خورد که حتی از سوی داوران وی ای آر هم بازبینی شد اما نتیجه موردنظر را برای بازیکنان پرسپولیس و هواداران این تیم در پی نداشت و بیژن حیدری دستور به ادامه بازی داد. در دقیقه ۴۵+۲ فاز […]

به گزارش “ورزش سه”، در نیمه اول شهرآورد پایتخت برخورد مشکوک در محوطه جریمه تیم استقلال رقم خورد که حتی از سوی داوران وی ای آر هم بازبینی شد اما نتیجه موردنظر را برای بازیکنان پرسپولیس و هواداران این تیم در پی نداشت و بیژن حیدری دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۴۵+۲ فاز دوم حمله از سوی بازیکنان پرسپولیس ارسال امید عالیشاه روی دروازه استقلال با هجوم وحید امیری به سمت چهارچوب همراه شد و دوئل خود را با سیلوا شکل داد اما روی زمین افتاد و نتوانست ضربه نهایی را بزند.

در خصوص این صحنه کارشناسان داوری نظرات خود را ابراز کردند که در ادامه می‌خوانید:

📌 برخورد سیلوا و وحید امیری (مشکوک به پنالتی- دقیقه ۴۵+۲)

ابراهیم میرزابیگی: یک برخوردی رخ می‌دهد که نمی‌شود آن را خطا تلقی کرد. این یک برخورد فوتبالی محسوب می‌شود و تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی درست بود.

تورج حق‌وردی: هیچ خطایی صورت نگرفت.

بابک وسیله‌بر: بازیکن مهاجم با شیرجه قصد زدن توپ را داشت اما موفق به انجامش نشد و برخورد جزیی و فوتبالی با مدافع بوجود آمد، که ادامه بازی توسط داور تصمیم درستی بود.

به‌روزرسانی می‌شود

منبع