شفقنا ورزشی _ هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: همه ما برای یامگا خوشحالیم و امیدواریم فصل خوبی را پشت سر بگذارد. به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از تسنیم ،  محمدرضا حسینی درباره تساوی خانگی تیمش برابر استقلال گفت: می‌دانستیم بازی سنگینی برابر استقلال داریم، تیمی که یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل محسوب […]

شفقنا ورزشی _ هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: همه ما برای یامگا خوشحالیم و امیدواریم فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از تسنیم ،  محمدرضا حسینی درباره تساوی خانگی تیمش برابر استقلال گفت: می‌دانستیم بازی سنگینی برابر استقلال داریم، تیمی که یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل محسوب می‌شود. ما قبل از این بازی در چند مسابقه آنطور که می‌خواستیم امتیاز نگرفتیم و می‌دانستیم یک عملکرد خوب برابر استقلال می‌تواند شرایط نساجی را تغییر دهد. در مجموع هم بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم، ولی تساوی هم برای ما نتیجه بدی نبود.

وی در مورد اینکه چرا نساجی هنوز در این فصل بردی به دست نیاورده است، یادآور شد: قبل از بازی با استقلال، در هر چهار مسابقه‌ای که برگزار کردیم می‌توانستیم برنده شویم، ولی توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشدند و بدشانسی هم در نتایج ما تأثیر داشت. ما در دیدار برابر استقلال فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و قطعاً در ادامه نتایج خوبی خواهیم گرفت. امسال تغییرات در تیم زیاد بوده است و بازیکنان جدید هم نیاز به زمان داشتند تا با تیم هماهنگ شوند.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر خاطر نشان کرد: معمولاً بازی‌های شروع فصل طوری است که برخی تیم‌ها امتیاز از دست می‌دهند، ولی ما نگران نیستیم چون تیم خوب و باکیفیتی داریم. چند بازیکن جدید هم به نساجی اضافه شدند که قطعاً به تیم ما در آینده کمک خواهند کرد.

حسینی با اشاره به حضور کوین یامگا در این تیم و اینکه بازیکنان در بازی با استقلال بازوبند کاپیتانی را به این بازیکن دادند، تصریح کرد: کوین بازیکن خوب و باکیفیتی است و بعد از اتفاقی که برای او رخ داد، از لحاظ روحی نیاز به حمایت داشت. باشگاه نساجی کار بزرگ و مهمی انجام داد و یامگا را جذب کرد و باید از آقای حدادیان و همچنین آقای الهامی تشکر کنم. یامگا بعد از مدت‌ها در یک بازی رسمی به میدان رفت و بازیکنان نساجی هم خیلی زود با این بازیکن صمیمی شدند. همه ما برای یامگا خوشحالیم و امیدواریم فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

+