شفقنا ورزشی _ نیوکسل یونایتد ۱۸۰۰۰ یورو برای کمک به ترمیم آسیب های وارده شده به ورزشگاه ویمبلدون اهدا کرد. به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از ورزش سه ، بارندگی های یکشنبه گذشته باعث ایجاد سیل در بخشی از زمین ورزشگاه ای اف سی ویمبلدون و در نتیجه لغو بازی جام اتحادیه برابر نیوکسل شد. […]

شفقنا ورزشی _ نیوکسل یونایتد ۱۸۰۰۰ یورو برای کمک به ترمیم آسیب های وارده شده به ورزشگاه ویمبلدون اهدا کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از ورزش سه ، بارندگی های یکشنبه گذشته باعث ایجاد سیل در بخشی از زمین ورزشگاه ای اف سی ویمبلدون و در نتیجه لغو بازی جام اتحادیه برابر نیوکسل شد. با این حال نیوکسل ۱۸۰۰۰ یورو به میزبانش کمک کرد تا بتواند بخشی از خسارات شدید سیل را جبران کند.

در نتیجه باران شدید یکشنبه شب، یک چاله بزرگ در زمین چمن ویمبلدون ظاهر شد و صبح دوشنبه بازی این تیم با نیوکسل لغو شد.
ویمبلدون در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با کمال تأسف به هواداران خود اطلاع می‌دهیم که به دلیل سیل شدید ناشی از طغیان رودخانه وندل، بازی سه‌شنبه شب کارابائو کاپ در دور سوم مقابل نیوکسل یونایتد به تعویق افتاد.»

سپس یکی از هواداران ویمبلدون کمپین جمع آوری کمک مالی را با هدف جمع کردن ۶۰۰۰۰ یورو برای ترمیم آسیب راه اندازی کرد. به لطف کمک ۱۸۰۰۰ یورویی نیوکسل، تقریباً یک سوم کل این رقم به سرعت محقق شد. بازی با نیوکسل طبق برنامه جدید سه شنبه آینده در سنت جیمز پارک برگزار شود.

+