به گزارش سلام نو، در آستانه دربی سخت‌ترین کار برای مربیان انتخاب ترکیب اصلی است تا ساعاتی دیگر دربی ۱۰۴ تهران در ورزشگاه امام خمینی اراک آغاز می‌شود. در آستانه مهم‌ترین بازی سال، بزرگترین دغدغه مربیان هر دو تیم لو نرفتن ترکیب اصلی آنها است. چرا که امکان غافلگیری حریف را از دست داده وبا […]

به گزارش سلام نو، در آستانه دربی سخت‌ترین کار برای مربیان انتخاب ترکیب اصلی است

تا ساعاتی دیگر دربی ۱۰۴ تهران در ورزشگاه امام خمینی اراک آغاز می‌شود. در آستانه مهم‌ترین بازی سال، بزرگترین دغدغه مربیان هر دو تیم لو نرفتن ترکیب اصلی آنها است. چرا که امکان غافلگیری حریف را از دست داده وبا مشخص شدن اسامی، نوع چینش و تاکتیک‌های گلزنی و دفاعی نیز لو می‌رود!

به دلیل همین اهمیت گمانه زنی‌ها نیز در آستانه بازی‌های بزرگ از ترکیب احتمالی تیم‌ها داغ است و کدام بازی بزرگتر از دربی تهران برای فوتبال ایران؟

هر چقدر پرسپولیس برای جایگزینی ستاره ازبک خود دغدغه و دردسر داشت، جواد نکونام فقط در یک پست انتخاب نهایی‌اش را تا شب قبل از بازی انجام نداده بود!

شنیده‌ها حاکی از آن است که نکونام تصمیم قطعی خود را گرفته و می‌خواهد به طور همزمان از میلاد زکی‌پور و ابوالفضل جلالی در ترکیب اصلی استفاده کند. آن هم در سیستم ۳-۵-۲ نه ۳-۴-۳ یا ۴-۴-۲ که حضور این دو قابل توجیه تر بود!

ترکیب احتمالی استقلال با روش ۳-۵-۲ در دربی چنین خواهد بود؛

سید حسین حسینی کاپیتان تیم، درون دروازه است. رامین رضاییان به عنوان پیستون راست و ابوالفضل جلالی به عنوان پیستون چپ به میدان می‌روند.

سه دفاع مرکزی تیم عبارت خواهند بود از میلاد زکی‌پور در دفاع میانی سمت چپ، سامان فلاح دفاع میانی سمت راست و رافائل سیلوا برزیلی دفاع مرکزی، پستی که اگر روزبه چشمی محروم نمی‌شد آنجا بازی می‌کرد.

سه هافبک میانی استقلال آرش رضاوند و دو بازیکن خارجی یعنی دیدیه اندونگ و جلال الدین ماشاریپوف خواهند بود. در خط حمله نیز حضور محمد حسین اسلامی قطعی است و طبق آخرین خبر پزشکان اجازه بازی برای گوستاوو بلانکو را صادر کردند تا او نیز در جمع نفرات اصلی به میدان برود.

+