مربی سابق استقلال گفت: استقلال با مشکلات درون سازمانی خود دست و پنجه نرم می‌کند اما نباید این تیم را در دربی از پیش بازنده بدانیم. ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره اینکه چه دیدگاهی پیش از دربی ۱۰۴ استقلال و پرسپولیس دارد، اظهار کرد: با توجه به اختلافاتی که سر گرفته و مشکلاتی […]

همدانی: استقلال از پیش بازنده دربی نیست  نکونام در این بازی سخت نتیجه می‌گیرد

مربی سابق استقلال گفت: استقلال با مشکلات درون سازمانی خود دست و پنجه نرم می‌کند اما نباید این تیم را در دربی از پیش بازنده بدانیم.

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره اینکه چه دیدگاهی پیش از دربی ۱۰۴ استقلال و پرسپولیس دارد، اظهار کرد: با توجه به اختلافاتی که سر گرفته و مشکلاتی که پیش آمده، کلاً یک مقدار شیرازه تمرکز تیمی استقلال از هم پاشیده، معمولاً برای دربی انگیزه و روحیه تیمی باید بالا باشد. متأسفانه از اول فصل یک مقدار حواشی مانع از آن شده استقلال شرایط مورد انتظار را داشته باشد. فقط امیدوارم همدلی بیشتر شود و انرژی مضاعف به اعضای تیم داده شود تا بتوانند بازی خوبی انجام دهند.  

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است. چند سالی می‌شود مدیریت با ثباتی دارد. بازیکنان خوبی در اختیار گرفته و آنها شناخت خوبی از هم دارند. شرایط متفاوتی با استقلال دارد و دو تیم در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که یکی از آنها در آرامش و دیگری در شرایط خاصی است. استقلال با مشکلات درون سازمانی خود دست و پنجه نرم می‌کند.  

مربی سابق استقلال افزود: جواد نکونام مربی سرسخت و جنگجویی است. با وجود همه مشکلاتی که پیش آمده، فشار روانی که روی اوست، نباید وی و تیمش را از پیش بازنده بدانیم. او قطعاً تیمش را آماده این بازی سخت خواهد کرد و نتیجه هم می‌گیرد ولی چرا غافل کند کاری که باز آرد پشیمانی؛ چرا واقعاً کاری کنیم و مشکلاتی را پیش آوریم که تیم برای منسجم شدن دچار مشکل شود. نباید تمرکز را از تیم گرفت و نگرانی در دل هواداران ایجاد کرد. تیم با استرس وارد زمین می‌شود در صورتی که همیشه بازی دربی با دیگر بازی‌های لیگ متفاوت است. مدیریت نباید این مشکلات را ایجاد می‌کرد. نکونام هم نتوانست مطابق انتظار پش برود. امیدوارم نکونام بتواند همانند بازی با الغرافه نتیجه خوبی بگیرد. جای خالی روزبه چشمی حس خواهد شد، چون او دربی باز است.  

همدانی یادآور شد: امیدوارم دربی پیش رو بازی جذاب و تماشاگرپسندی در اراک شود. بهترین بازیکنان در این دو تیم جمع شده‌اند. مربیان بسیار خوبی در هر دو تیم حضور دارند. این توانایی نزد هر دو تیم است که بازی زیبایی ارائه کنند و طبیعتاً به عنوان شخصی که در استقلال بازی کرده و دوستدار این تیم، آرزوی پیروزی استقلال را در دربی دارم.

+