ادموند بزیک در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به وضعیت و شرایط این روز‌های پرسپولیس اظهارداشت: پرسپولیس و نفراتش در فصل جدید رفته رفته جایگاه خودشان را پیدا می‌کنند و آنچه که مشخص است این است که کادرفنی جدید این تیم هم کم کم شناخت خوبی از تیم و نفرات […]

ادموند بزیک در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به وضعیت و شرایط این روز‌های پرسپولیس اظهارداشت: پرسپولیس و نفراتش در فصل جدید رفته رفته جایگاه خودشان را پیدا می‌کنند و آنچه که مشخص است این است که کادرفنی جدید این تیم هم کم کم شناخت خوبی از تیم و نفرات به دست آورده است و روند کلی تیم مثبت و روبه جلو است.

وی در مورد وضعیت مهاجمان این تیم تاکید کرد: علیپور دوباره به پرسپولیس آمده است و لوکاس به عنوان مهاجم تازه وارد به تیم اضافه شده و برای این که نشان دهد از چه قابلیت‌هایی برخوردار است؛ نیازمند چند هفته زمان است. به هرحال من فکر می‌کنم در مجموع در فوتبال ما کمبود مهاجم وجود دارد ولی فکرمی کنم مهاجمان پرسپولیس رفته رفته در تیم جا می‌افتاند و می‌توانند آمار و شرایط فنی خوبی را رقم بزنند. امیدوارم این اتفاق هر چه سریع‌تر در تیم رخ بدهد تا تیم در فاز تهاجمی با قدرت و آمار گلزنی بهتری کار خود را ادامه دهد.

ادموند بزیک در مورد دربی و شرایط این دیدار گفت: دربی بازی است با وجود این که سه امتیاز دارد، اما از نظر روحی و روانی پیروزی در آن برای هر دو تیم بسیار اهمیت دارد. به هرحال در این بازی جو و شرایط به گونه‌ای است که هر تیمی با تمرکز بالاتر و بدون اشتباه و استرس بازی کند از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است.

 
مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس در مورد پیش بینی اش از دربی پیش روی تاکیدکرد: پیش بینی که سخت است، اما امیدوارم تماشاگران و هواداران دو تیم از دیدن یک بازی خوب در این دربی لذت ببرند و پرسپولیس هم بتواند با برد در این دیدار با روحیه‌تر از قبل برای بازی‌های بعدی اش به خصوص دیدار‌های خود در لیگ نخبگان آماده‌تر از قبل باشد.

 انتهای پیام/ 

+