حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شرایط لیگ امسال گفت: لیگی که هر بازی‌ آن در یک شهر متفاوت برگزار می‌شود مشخص است چه کیفیتی دارد. باید فوتبال را تعطیل کنند و به آن نظم دهند، سپس آن را شروع کنند. وی افزود: از وجود VAR لذت بردم […]

حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شرایط لیگ امسال گفت: لیگی که هر بازی‌ آن در یک شهر متفاوت برگزار می‌شود مشخص است چه کیفیتی دارد. باید فوتبال را تعطیل کنند و به آن نظم دهند، سپس آن را شروع کنند.

وی افزود: از وجود VAR لذت بردم زیرا حق را به حقدار می‌رساند اما به هر اندازه که این موضوع جذاب بود، کیفیت زمینها خیلی بد است که به آن عادت داریم.

پیشکسوت استقلال در مورد مشکلات اخیر این تیم عنوان کرد: امیدوارم هواداران از این تیم راضی باشند. من که فقط یک پیشکسوت هستم. اگر استقلال نتیجه نگیرد و اینگونه وضعیتش باشد ترجیح می‌دهم نگاه نکنم. این فوتبال استقلال در حد اسم و رسمش نیست. البته به طور کلی در ابتدای فصل مشکلات زیادی وجود دارد و باید زمان داد تا آنها حل شود.

وی درباره پیشبینی از دربی گفت: دربی را هیچکس نمی تواند با قدرت پیشبینی کند چون شرایط بازی خیلی خاص است. استفاده از تک فرصت ها می تواند برنده دربی را مشخص کند.

روشن در خصوص شرایط تیم ملی توضیح داد: اشکالی ندارد اگر یک بر صفر پیروز می‌شدیم. مهم این است که تیم درست شود. تیم‌مان جوان شده و امیدوارم قلعه نویی موفق شود.

وی در پایان توضیح داد: هر ایرانی روی نیمکت تیم ملی باشد ما را خوشحال می‌کند. حضور مربی ایرانی بهتر از حضور مربیان دسته سوم خارج است.

انتهای پیام/

+