جواد نکونام سرمربی استقلال می‌گوید که از حساسیت‌های دیدار فردا برای هر دو تیم آگاه است. جواد نکونام سرمربی استقلال می‌گوید که از حساسیت‌های دیدار فردا برای هر دو تیم آگاه است.     به گزارش خبرورزشی، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر و در داربی ۱۰۴ از ساعت […]

جواد نکونام سرمربی استقلال می‌گوید که از حساسیت‌های دیدار فردا برای هر دو تیم آگاه است.

جواد نکونام سرمربی استقلال می‌گوید که از حساسیت‌های دیدار فردا برای هر دو تیم آگاه است.

 

صحبت های سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دربی

 

به گزارش خبرورزشی، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر و در داربی ۱۰۴ از ساعت ۱۹ فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم می‌روند. جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال عصر امروز در نشست خبری پیش از این بازی گفت: امیدوارم فردا با تمرکز کار کنیم که بتوانیم به موفقیت برسیم. تنها تیمی هستیم که در زمین خود بازی نکردیم.

 

او افزود: از این شهر به آن شهر بودیم و واقعیت این است که بدترین شرایط را داریم. اصلا در لیگ برتر در تهران بازی نکردیم و تنها بازی که در تهران بودیم را بردیم. دوست داشتیم بازی در تهران باشد ولی متاسفانه زمین و استادیوم خوبی نداریم. امیدواریم در آینده شرایط بهتر باشد.

 

نکونام در واکنش به داوری برادران حیدری در داربی ۱۰۴ باتوجه به اظهارات تند او در فصل گذشته علیه این دو برادر گفت: صحبت‌هایی که انجام دادم برای بازی‌های پارسال بوده و همیشه داوری این دو را قبول داشتم و از داوران خوب ما هستند. نگاه ما به پارسال نیست و صحبت‌ها برای پارسال است. خود پیام حیدری در بازی اول ما قضاوت فوق العاده‌ای داشت و امیدوارم فردا بهترین قضاوت را داشته باشند که هر دو تیم بازی خوبی داشته باشند تا اشتباهات بازی قبل هم رخ ندهد. این موضوع برای پارسال است.

 

نکونام ادامه داد: فردا تمامی بازیکنانم را به جز روزبه چشمی در اختیار دارم. تیم حریف قابل احترام است. بازی خود را انجام می‌دهیم و از نقاط ضعف حریف استفاده می‌کنیم.

 

سرمربی استقلال در پایان در پاسخ به سوالی درباره تاثیر حواشی و نتایج این تیم بر عملکرد آبی‌ها در داربی ۱۰۴ گفت: بازیکنان باید تمرکزشان را روی بازی بگذارند. این هفته در باشگاه دچار چالش شدیم اما فردا همه تمرکز ما روی بازی فردا است.

+