به گزارش زیرنویس، باشگاه استقلال به شدت در تلاش بود مجوز حضور مهرداد محمدی  در بازی دربی ۱۰۴ را دریافت کند و بعد از اینکه کمیته استیناف با بازگشت محمدی به ترکیب استقلال و بخشش ۳ جلسه از محرومیت او موافقت کرد، از سوی باشگاه استقلال ادعا شد که این بازیکن در دربی به میدان […]

به گزارش زیرنویس، باشگاه استقلال به شدت در تلاش بود مجوز حضور مهرداد محمدی  در بازی دربی ۱۰۴ را دریافت کند و بعد از اینکه کمیته استیناف با بازگشت محمدی به ترکیب استقلال و بخشش ۳ جلسه از محرومیت او موافقت کرد، از سوی باشگاه استقلال ادعا شد که این بازیکن در دربی به میدان خواهد رفت.

حتی باشگاه استقلال پیرامون این ماجرا جوابیه‌ای هم داد، اما بعد ازاستعلام دقیق از سازمان لیگ مشخص شد که مهرداد محمدی مجوز بازی در دربی ۱۰۴ را ندارد و نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود.

خیلی‌ها امیدوار بودند شاهد تقابل برادران محمدی در دربی ۱۰۴ باشند، اما هرگز چنین نشد و محمدی‌ها دراین دربی به هم نخواهند رسید و فقط میلاد در دربی ۱۰۴ به میدان خواهد رفت. موضوعی که اگر رخ می‌داد، منجر به جذابیت بیشتر این دیدار می‌شد، اما در هرحال اتفاقاتی رخ داد که باشگاه استقلال به رغم امیدواری زیاد نتوانست از این بازیکن در دربی بهره بگیرد.

با توجه به اینکه اورنوف از حضور در دربی ۱۰۴ محروم است، حضور محمدی می‌توانست به تقویت هرچه بیشتر استقلال یاری رساند، اما هرگز چنین نشد و تلاش باشگاه استقلال فقط در همین حد جواب داده که محمدی بعد از دربی آماده و مهیای حضور در ترکیب استقلال شود.

شهر آرا