به گزارشسلام نو به نقل از خبرورزشی، پرسپولیس برای دربی چند غایب دارد و به غیر از پورعلی‌گنجی، باشگاه پرسپولیس مدعی شد اورونوف هم به بازی مقابل استقلال نخواهد رسید و او نتوانست در تمرینات گروهی امروز تیمش شرکت کند. به این ترتیب ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در بازی مقابل آلومینیوم مصدوم شده بود، به […]

به گزارشسلام نو به نقل از خبرورزشی، پرسپولیس برای دربی چند غایب دارد و به غیر از پورعلی‌گنجی، باشگاه پرسپولیس مدعی شد اورونوف هم به بازی مقابل استقلال نخواهد رسید و او نتوانست در تمرینات گروهی امروز تیمش شرکت کند.

به این ترتیب ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در بازی مقابل آلومینیوم مصدوم شده بود، به دربی نرسید و به احتمال زیاد فرشاد احمدزاده در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و به همراه امیری دو وینگر پرسپولیس خواهند بود.

در کنار غیبت اورونوف حالا خبر رسیده گاریدو سعید صادقی را هم از لیست پرسپولیس خط زده و این بازیکن هم دیگر غایب سرخ‌پوشان خواهد بود. صادقی هفته قبل یک جلسه در تمرینات غایب بود و مشخص نشد این غیبت موجه بوده و یا غیرموجه.

حال باید دید گاریدو بدون دو وینگر خود چه ترکیبی را در دربی مورد استفاده قرار خواهد داد و از کدام نفرات در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

+