به گزارش “ورزش سه”، دمیتری کالتسوف، سفیر بلاروس در ایران، صبح امروز در ساختمان شماره دو وزارت ورزش و جوانان حاضر شد با احمد دنیامالی دیدار داشت. در این دیدار وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و بلاروس را مطرح کرد که این موضوع مورد استقبال کالتسوف قرار گرفت. دنیامالی با […]

به گزارش “ورزش سه”، دمیتری کالتسوف، سفیر بلاروس در ایران، صبح امروز در ساختمان شماره دو وزارت ورزش و جوانان حاضر شد با احمد دنیامالی دیدار داشت. در این دیدار وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و بلاروس را مطرح کرد که این موضوع مورد استقبال کالتسوف قرار گرفت.

دنیامالی با اشاره به ظرفیت بزرگ کشور بلاروس در حوزه ورزش خطاب به سفیر این کشور گفت: به عنوان وزیر ورزش ایران علاقه‌مندم در این حوزه روابطمان گسترش پیدا کند. بلاروس در برخی از رشته‌ها شرایط خوبی در دنیا دارد و خیلی علاقه‌مندیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم؛ همچنین ایران نیز در بعضی از رشته‌ها شرایط خوبی دارد که می‌توانیم این ظرفیت‌ها و تجربیات را در اختیار بلاروس قرار دهیم.

وزیر ورزش و جوانان با پیشنهاد برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال دو کشور، اظهار داشت: برای شروع توسعه این همکاری‌ها پیشنهاد می‌کنم در «فیفا دی» تیم ملی فوتبال ایران و بلاروس یک بازی دوستانه با هم داشته باشند.

دمیتری کالتسوف هم از پیشنهاد برگزاری مسابقه دوستانه فوتبال بین ایران و بلاروس استقبال کرد و گفت: ما واقعا پتانسیل‌های خوبی برای گسترش روابط در حوزه ورزش داریم و بر همین اساس دعوت‌نامه وزیر ورزش و گردشگری بلاروس را برای حضور شما در مسابقات کاراته ماه آینده در بلاروس تقدیم می‌کنم.

دمیتری کالتسوف با ابراز علاقه نسبت به برگزاری مسابقات دوستانه رشته‌های مختلف ورزشی بین دو کشور، افزود: ما علاقه داریم ورزشکاران ما و ایران به کشورهای هم سفر کنند.

منبع