شایانیوز- فروش محصولات جتا VS5 و VS7 ویژه مهرماه ۱۴۰۳ با اقساط بدون بهره در نمایندگی های فروش این خودرو در ایران آغاز شد. خودرو جتا VS5 با قیمت کارخانه حدود ۲/۲۲۴/۶۰۰/۰۰۰ میلیارد تومان و قیمت ۲/۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد تومان در بازار آزاد خودرو به فروش میرسد.  حال در این شرایط نمایندگی های جتا متقاضیان می […]

شایانیوز- فروش محصولات جتا VS5 و VS7 ویژه مهرماه ۱۴۰۳ با اقساط بدون بهره در نمایندگی های فروش این خودرو در ایران آغاز شد.

خودرو جتا VS5

با قیمت کارخانه حدود ۲/۲۲۴/۶۰۰/۰۰۰ میلیارد تومان و قیمت ۲/۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد تومان در بازار آزاد خودرو به فروش میرسد. 

حال در این شرایط نمایندگی های جتا متقاضیان می توانند این خودرو را با مبلغ کارخانه به صورت اقساط نیز دریافت کنند برای این کار در گام اول نیازمند پیش پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان به طور نقد می باشند و در گام  بعدی ۵۰۰ میلیون تومان دیگر ۲ ماهه باید پرداخت شود و مابقی مبلغ نیز به ۱۰ قسط ۱۲۴/۴۶۰/۰۰۰ میلیون تومانی تقسیم می شود.

4o6e6xu3vzu6kzxxpzea

خودرو جتا VS7 

قیمت کارخانه این خودرو ۲/۷۲۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد تومان است که در بازار با قیمت ۲/۳۴۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد تومان معامله میشود که این یعنی شما این خودرو را در شرایط گذاشته شده حدود ۴۲۰ میلیون تومان گران تر خریداری می کنید!

برای خرید این خودرو متقاضیان باید ابتدا ۷۵۰ میلیون تومان پیش پرداخت به طور نقد واریز و سپس ۷۵۰ دیگر در ۲ ماهه پرداخت کند، الباقی نیز طی اقساط ۱۰ ماهه ۱۲۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومانی باید پرداخت شود.

f9ch74c9sa13qjx1cegd

+