باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که در ال‌کلاسیکوی پیش‌ رو مقابل رئال مادرید، با پیراهن‌هایی ویژه که لوگوی گروه موسیقی بریتانیایی «کلدپلی» روی آن نقش بسته، به میدان خواهد رفت. این اقدام به عنوان بخشی از همکاری بارسلونا با اسپاتیفای که از سال ۲۰۲۲ آغاز شده، انجام می‌شود. طبق این قرارداد، بارسلونا پیش‌تر در دیدارهای […]

باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که در ال‌کلاسیکوی پیش‌ رو مقابل رئال مادرید، با پیراهن‌هایی ویژه که لوگوی گروه موسیقی بریتانیایی «کلدپلی» روی آن نقش بسته، به میدان خواهد رفت. این اقدام به عنوان بخشی از همکاری بارسلونا با اسپاتیفای که از سال ۲۰۲۲ آغاز شده، انجام می‌شود.

طبق این قرارداد، بارسلونا پیش‌تر در دیدارهای خود مقابل رئال مادرید در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لوگوی هنرمندانی چون دریک و روزالیا را روی پیراهن‌های خود قرار داده بود. همچنین این تیم فصل گذشته با پیراهن‌هایی که لوگوی گروه مشهور «رولینگ استونز» روی آن بود، به میدان رفت.

پیراهن ویژه‌ای که بارسلونا در دیدار مقابل مادرید در تاریخ ۲۷ اکتبر به تن خواهد داشت، پس از بازی برای هواداران در دسترس خواهد بود.

گفتنی است که کلدپلی در ماه می ۲۰۲۳ چهار کنسرت در بارسلونا برگزار کرد که یکی از آن‌ها در ورزشگاه مونتجویک برگزار شد؛ جایی که بارسلونا به دلیل بازسازی نوکمپ در حال حاضر از آن به عنوان ورزشگاه خانگی استفاده می‌کند.

بارسلونا تحت هدایت هانسی فلیک تاکنون تمام شش بازی ابتدایی لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته و در تلاش است تا این روند را در بازی روز چهارشنبه مقابل ختافه ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: برای بازی به جای تراشتگن آماده‌ام/ کافی‌ست بارسلونا به من زنگ بزند!

منبع: خبـر ورزشی