به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا با یک کابوس بزرگ مواجه شده است. مارک آندره تراشتگن، سنگربان شماره یک آبی‌اناری‌ها در دیدار اخیر این تیم برابر ویارئال مصدوم شد و به نظر می‌رسد همه رقابت‌های فصل جاری را از دست خواهد داد. بارسلونا که هنوز در ابتدای فصل است سخت به دنبال انتخاب جایگزینی […]

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا با یک کابوس بزرگ مواجه شده است. مارک آندره تراشتگن، سنگربان شماره یک آبی‌اناری‌ها در دیدار اخیر این تیم برابر ویارئال مصدوم شد و به نظر می‌رسد همه رقابت‌های فصل جاری را از دست خواهد داد. بارسلونا که هنوز در ابتدای فصل است سخت به دنبال انتخاب جایگزینی شایسته برای تراشتگن است که مهره کلیدی و تاثیرگذاری در بارسا بود.

به نوشته اسپورت، از گزینه‌های زیادی برای جایگزینی سنگربان آلمانی بارسلونا سخن به میان می‌آید از کلودیو براوو ۴۱ ساله گرفته تا کیلور ناواس، سنگربان سابق رئال مادرید، اما گزینه مورد علاقه هانسی فلیک یک دروازه‌بان آلمانی است. فلیک برای جایگزینی تراشتگن اصرار به جذب میو باکهاوس، سنگربان ۲۰ساله وردربرمن، دارد. لوئیس کاراسکو، خبرنگار اسپانیایی نزدیک به باشگاه بارسلونا، هم این خبر را تایید کرد و به نظر می‌رسد آبی‌اناری‌ها برای جذب این دروازه‌بان جوان اقدام خواهند کرد.

روزنامه بیلد آلمان از این دروازه‌بان به عنوان استعداد بزرگ و جدید فوتبال آلمان یاد کرد. او حتی قبل از آسیب‌دیدگی تراشتگن هم مورد علاقه آبی‌اناری‌ها قرار گرفته بود.

باید دید که آیا وردربرمن در این مقطع از فصل اجازه جدایی را به سنگربان جوانش می‌دهد یا خیر.

انتهای پیام

+