به گزارش “ورزش سه”، دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۹ فردا چهارشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز می‌شود که آبی‌ها میزبان این بازی هستند و مسئولیت برگزاری دربی را برعهده دارند. در شرایطی که با توجه به میزبانی استقلال در اراک شایعه شده بود که آبی‌ها سهم […]

به گزارش “ورزش سه”، دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۹ فردا چهارشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز می‌شود که آبی‌ها میزبان این بازی هستند و مسئولیت برگزاری دربی را برعهده دارند.

در شرایطی که با توجه به میزبانی استقلال در اراک شایعه شده بود که آبی‌ها سهم بیشتری روی سکوها به خود اختصاص داده‌اند و ۱۰ درصد را به تیم مهمان (پرسپولیس) داده‌اند، اما این موضوع صحت ندارد.

محسن صادقی، دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی در این باره به “ورزش سه” گفت: ظرفیت تماشاگران به طور قطعی و طبق هماهنگی دو باشگاه و تصمیم شورای تامین استان مرکزی، ۵۰ – ۵۰ خواهد بود و هواداران دو تیم به یک اندازه در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.

او ادامه داد: روبروی جایگاه ویژه و دوربین تلویزیونی به تماشاگران استقلال اختصاص دارد و جایگاه آنها از سمت چپ تا پشت نیمکت خودی ادامه پیدا می‌کند و هواداران پرسپولیس هم در سمت راست تا زیر اسکوربورد و پشت نیمکت این تیم مستقر می‌شوند.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی یادآور شد: بین تماشاگران دو تیم با نرده‌کشی از یکدیگر جدا می‌شود تا ان‌شاالله مشکلی به وجود نیاید و تداخلی صورت نگیرد.

صادقی با تاکید بر اینکه ورود شیپور و بوق به ورزشگاه ممنوع است، ابراز کرد: درِ ورودی تماشاگران هر دو تیم از بلوار ورزش خواهد بود و درهای استادیوم از حدود ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح باز می‌شود و پس از تکمیل ظرفیت، بسته خواهد شد.

منبع