به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال در شهرآورد پیش رو به دلیل اخراج چشمی نمی‌تواند از این بازیکن استفاده کند و این مساله ترکیب این تیم را تغییر می‌دهد. استقلال در ۲ بازی اخیر روی به استاده از سیستم ۳ دفاعه آورده که چشمی به عنوان یار وسط بین ۳ دفاع به ایفای نقش […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال در شهرآورد پیش رو به دلیل اخراج چشمی نمی‌تواند از این بازیکن استفاده کند و این مساله ترکیب این تیم را تغییر می‌دهد.

استقلال در ۲ بازی اخیر روی به استاده از سیستم ۳ دفاعه آورده که چشمی به عنوان یار وسط بین ۳ دفاع به ایفای نقش می‌پرداخت. حالا به دلیل خروج او از لیست بازی، مرادمند به عنوان جانشین به ترکیب اضافه خواهد شد.

تنها یک دلیل می تواند مانع از این کار شود و آن بازگشتن به بازی با سیستم ۴ دفاعه است. در آن صورت مثل بازی‌های لیگ، زوج سیلوا و فلاح در ترکیب اصلی بازی می‌کنند و یار جدیدی به خط دفاعی اضافه نمی‌شود.

بزرگترین سوال درباره این بازی سیستم استقلال است و باید دید نکونام برای این بازی روی به استفاده از سیستم ۴ دفاع می‌آورد یا ۳ دفاعه و چه نفراتی برای سیستم خود انتخاب می‌کند.

انتهای پیام/

+