گروه ورزش|زیرنویس،  جواد نکونام جایگاه امن و مطمئنی در استقلال ندارد و به واسطه روند سینوسی که ازابتدای فصل طی کرده، وضعیت مطلوبی را در این باشگاه تجربه نمی‌کند.   سرمربی استقلال حتی در برهه‌ای تا آستانه برکناری از استقلال نیز پیش رفت و مدیرعامل باشگاه استقلال با چند گزینه خارجی نیز مذاکره کرد که […]

گروه ورزش|زیرنویس،  جواد نکونام جایگاه امن و مطمئنی در استقلال ندارد و به واسطه روند سینوسی که ازابتدای فصل طی کرده، وضعیت مطلوبی را در این باشگاه تجربه نمی‌کند.  

سرمربی استقلال حتی در برهه‌ای تا آستانه برکناری از استقلال نیز پیش رفت و مدیرعامل باشگاه استقلال با چند گزینه خارجی نیز مذاکره کرد که در نهایت مدیران بالاتر باشگاه استقلال مانع از انتخاب سرمربی جدید خارجی شدند تا جواد نکونام به مربیگری در این باشگاه ادامه دهد.

حتی اخیرا احمد شهریاری به حمایت قاطعانه از جواد نکونام پرداخت و این مربی را تایید کرد تا به نوعی مشخص شود که تصمیماتی که قرار بود به دست سمیعی اتخاذ شود، مورد تایید رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال نیست و ظاهرا این سناریو قرار است طور دیگری پیش برود.

در همین باب شنیده می‌شود جایگاه سمیعی در این برهه که استقلال نتایج خوبی به دست نیاورده، بسیار سست‌تر از جواد نکونام است و اگر استقلالدر بازی‌های آتی  به نتیجه دلخواه نرسد، ابتدا او از سمتش در باشگاه استقلال برکنار خواهد شد.

درباره سمیعی شنده می‌شود که مدیران باشگاه استقلال ازعملکرد او رضایت ندارند و حواشی که در هفته‌های اخیر گریبان استقلال گرفته را ناشی از مدیریت نامناسب او می‌دانند.

با این شرایط اگر استقلال در دربی نتیجه نگیرد به احتمال زیاد فرشید سمیعی به سمت در‌های خروجی باشگاه استقلال سوق داده خواهد شد تا بعد از انتخاب مدیر جدید سرمربی نیز معرفی شود.

درواقع هدف اول مالکان باشگاه استقلال برخلاف تصورات این است که به وضعیت مدیریتی تیم خود سرو سامان دهند و ترتیبی اتخاذ کنند که تیم وارد حاشیه نشود.

حتی ممکن است در صورت نتیجه گرفتن استقلال در دربی نیز حرارت مدیران بالادستی استقلال برای برکناری سمیعی بیشتر هم بشود و این مدیر که سوابق آن چنانی در ورزش ندارد، از سمتش کنار گذاشته شود تا فرد تازه‌ای مدیریت استقلال را به دست بگیرد.

شهر آرا