به گزارش خبرگزاری برنا، بعیدی پس از پایان دربی اصفهان گفت: کیفیت دربی اصفهان مطلوب بود، اگرچه همه امتیازات به سپاهان نرسید. بسته‌ای که به عنوان فوتبال به مردم ارائه می‌شود را نمی‌توان با مقوله‌های اجتماعی و فرهنگی مقایسه کنیم، هواداران فوتبال را زندگی می‌کنند، این عددی نبود که یک فرد معمول اجتماع بتواند آن را […]

به گزارش خبرگزاری برنا، بعیدی پس از پایان دربی اصفهان گفت: کیفیت دربی اصفهان مطلوب بود، اگرچه همه امتیازات به سپاهان نرسید. بسته‌ای که به عنوان فوتبال به مردم ارائه می‌شود را نمی‌توان با مقوله‌های اجتماعی و فرهنگی مقایسه کنیم، هواداران فوتبال را زندگی می‌کنند، این عددی نبود که یک فرد معمول اجتماع بتواند آن را پرداخت کند، فوتبال را نباید با این اعداد ارائه کنیم؛ می‌توانستیم دربی پرتماشاگرتری داشته باشیم، هواداران سپاهان از این بازی محروم شدند که به نظرم جالب نبود.

وی در مورد قطعی آب در رختکن سپاهان بعد از بازی گفت: از میزبانی باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنیم، موضوع خاصی نبود و به سرعت مرتفع شد. مصاحبه بازیکنان؟ وقتی اواخر بازی نتیجه تغییر می‌کند، حق بدهید که شاید آن حسی که در مورد بازی بود، اجازه نداد بازیکنان در خدمت شما نباشند، حتما با دوستان رسانه‌ای همراه خواهیم بود.

سرپرست تیم سپاهان در مورد رفع مشکلات این تیم توضیح داد: قبلا نیز گفتم که باید به تصمیمات اعتماد داشت، هفته سوم تمام شد اما نقل و انتقالات ادامه داشت، سقف بودجه، باشگاه‌های حاضر در آسیا را درگیر کرده بود و سایر باشگاه‌ها نیز با این مشکل همراه بود؛ باید تصمیمات جانبی می‌گرفتیم تا مسائل را مدیریت کنیم و مجبور بودیم به تمام گزینه‌های روی میز فکر کنیم؛ برنامه‌ریزی صورت گرفته بود، با حضور مدیرعامل و هیأت مدیره و نگاه مورایس، بازیکنانی داریم که می‌توانند به تیم کمک کنیم و امیدواریم این تیم نتایج در خور سپاهان داشته باشد.

وی  با بیان این‌که فکر نکنم برایان دابو محروم باشد، در مورد رأی CAS و کمیته انضباطی عنوان کرد: اگر حوزه مدیریت توضیحات کامل را بدهد خیلی بهتر است، بعضی از رأی‌های کمیته انضباطی  مثل رای هوادار سپاهان زود صادر می‌شود، صدور بعضی رأی‌ها مثل رای پرونده دروازه‌بان یک تیم چرا باید طولانی شود؟ با وجود این‌که پرونده مشخص است و شاید متخلف زود مشخص باشد.

سرپرست سپاهان ادامه داد: امیدواریم همانطور که در مورد بازیکن مصدوم یک تیم و بازیکنی که از یک تیم به لیست ۲۳ سال گسیل داده شد، صحبت کردیم، رأی فلان دروازه‌بان نیز به سرعت صادر شود، برای این رأی بیشتر از یک ماه است درگیر هستند، همیشه به ارکان فدراسیون احترام گذاشتیم اما انتظار ما این است این آرا هم دیده شود و به سرعت اقدام شود.

بعیدی در پایان گفت: فقط راجع به یک تیم یا چند تیم آرا به سرعت صادر می‌شود و برخوردها سریع است، در مورد سایر باشگاه‌ها با مماشات و مهربانی برخورد می‌شود، انتظار از فوتبال ایران باید بیشتر باشد.

انتهای پیام/

+