گروه ورزش|زیرنویس، تیم ملی فوتسال ایران در حالی به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد و راهی مرحله بعد شد که بعد از آخرین نمایش بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران مقابل تیم ملی فوتسال فرانسه انتقاد‌های بسیاری به عملکرد دو تیم در این بازی شد. بسیاری از کارشناسان فوتسال جهان و حتی کارشناسان […]

گروه ورزش|زیرنویس، تیم ملی فوتسال ایران در حالی به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد و راهی مرحله بعد شد که بعد از آخرین نمایش بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران مقابل تیم ملی فوتسال فرانسه انتقاد‌های بسیاری به عملکرد دو تیم در این بازی شد.

بسیاری از کارشناسان فوتسال جهان و حتی کارشناسان داخلی معتقد بودند که تیم‌های ایران و فرانسه میلی برای برتری در این بازی نداشتند و به دنبال فرار از بازی احتمالی آتی با تیم ملی فوتسال برزیل بودند.

طبق قرعه تیمی که به عنوان تیم اول از گروهی که ایران در آن قرار داشت، به مرحله بعد صعود کند بعد از مرحله یک هشتم نهایی به برزیل برخورد خواهد کرد.

با این حال، اما وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران هرگونه اهمال و کم کاری از سوی شاگردانش را تکذیب و اعلام کرد که تیم ملی به دنبال برتری در بازی بوده و این فرانسه بود که می‌خواسته هرطور شده در این بازی شکست بخورد.

حالا تیم ملی فوتسال ایران بعد از برتری مقابل فرانسه که با نتیجه ۴ بر یک به دست آمد در مرحله یک هشتم نهایی حریف تیم ملی فوتسال مراکش خواهد شد. دیداری که برای شمسایی و شاگردانش ساده نیست و تیم ملی فوتسال مراکش که از تیم‌های تازه رشد کرده در جهان فوتسال است، حریف بسیار سختی برای ملی‌پوشان فوتسال ایران محسوب می‌شود.

با این حال شمسایی تاکید دارد که این بازی قطعا به سود ملی‌پوشان فوتسال ایران تمام شود که باید دید سرنوشت تیم ملی فوتسال ایران در بازی پنج شبه چه خواهد شد و آیا فوتسال ایران می‌تواند با غلبه بر مراکش انتظار تیم ملی فوتسال برزیل در مرحله بعد را بکشد؟!

شهر آرا