به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در حالی که انتقاد‌های زیاد از سروش رفیعی در بازی‌های اخیر این بازیکن باتجربه را در شهر قدس مقابل آلومینیوم اراک نیمکت نشین کرد؛ جانشین او در ترکیب پرسپولیس مقابل شاگردان مجتبی حسینی خوش درخشید. محمد خدابنده لو در اولین حضورش در ترکیب اصلی پرسپولیس توانست عملکرد و نمایش […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در حالی که انتقاد‌های زیاد از سروش رفیعی در بازی‌های اخیر این بازیکن باتجربه را در شهر قدس مقابل آلومینیوم اراک نیمکت نشین کرد؛ جانشین او در ترکیب پرسپولیس مقابل شاگردان مجتبی حسینی خوش درخشید.

محمد خدابنده لو در اولین حضورش در ترکیب اصلی پرسپولیس توانست عملکرد و نمایش خوبی را از خود ارائه دهد و با عین جوانی باتجربه عمل کرد و نشان داد خوان کارلوس گاریدو بی جهت به او نگاه خاصی را معطوف نکرده است.

این نمایش خوب و چشم نوار خدابنده لو مقابل آلومینیوم می‌تواند مسیر را برای تثیبت جایگاه این بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس هموارتر کند و حتی در تجربه‌ای جذاب بتواند در دربی ۱۰۴ حضور ثابتی را در ترکیب سرخ پوشان برابر شاگردان جواد نکونام به ارمغان بیاورد.
اگر نمایش خدابنده لو همچنان باقدرت ادامه پیدا کند، بدون شک او می‌تواند در این فصل برای بازی‌های زیادی را در ترکیب فیکس پرسپولیس پشت سربگذارد.

انتهای پیام/ 

+