به گزارش ورزش سه، فولاد که با کادر فنی جدید به یکی از تیم های متحول شده لیگ برتر تبدیل شده، این هفته مقابل هوادار سه امتیاز مهم گرفت و با هشت امتیاز به رده پنجم جدول رسید. با نگاهی به ترکیب این تیم متوجه تفاوت های زیاد در فولاد این فصل می شویم؛ ترکیب […]

به گزارش ورزش سه، فولاد که با کادر فنی جدید به یکی از تیم های متحول شده لیگ برتر تبدیل شده، این هفته مقابل هوادار سه امتیاز مهم گرفت و با هشت امتیاز به رده پنجم جدول رسید. با نگاهی به ترکیب این تیم متوجه تفاوت های زیاد در فولاد این فصل می شویم؛ ترکیب فولاد شباهت کمی به گذشته دارد و با تفکرات جدید در حال تغییر است.

نکته جالب از دیدار فولاد و هوادار اینکه به غیر از پهلوان، کولیبالی و نجاریان، هشت بازیکن اصلی فولاد از میان خرید های جدید این تیم انتخاب شده بودند. جالب تر آنکه یحیی که تیمش نیاز مبرمی به برد مقابل هوادار داشت در یک اقدام شجاعانه، آرش اکبر زاده جوان را برای اولین بار به عنوان بازیکن ثابت راهی میدان کرد تا تصمیم اش مبنی بر جوانگرایی را عملی کند.

مطهری، مربی فولاد پیش از این دیدار گفته بود: “در شروع کار از آکادمی فولاد توقع بیشتری داشتیم و علی‌رغم زحمات زیاد آنها می‌خواستیم بیشتر تلاش کنند. ما همه آنها را رصد می‌کنیم و در بازی‌های جوانان حضور پیدا کردیم. در همان بازی ۴ بازیکن به تیم اضافه کردیم اما ما دنبال جوانی هستیم که به ما کمک کند، نه اینکه صرفا اسم اضافه کنیم. در بازی قبلی، آرش اکبرزاده محصول آکادمی بوده و بازیکنان باید تلاش کنند و توانمندی‌ خودشان را نشان دهند و بدانند در تیم بزرگسالان به روی همه جوانان بااستعداد خوزستانی باز است. مشکلی وجود ندارد و عقبه من و آقا یحیی این را نشان می‌دهد و جوانان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کردیم.”

2085319

یحیی که سابقه بازی در فولاد و خاطرات خوبی از بازی بازیکنان هم نسل اش در این تیم دارد؛ حالا به عنوان سرمربی در تلاش است نسل جدیدی از محصولات آکادمی فولاد را راهی تیم اصلی فولاد کند و برای انجام این ماموریت همراه با مدیران باشگاه و اعضای کادر فنی اش نظارت خوبی بر تمرین تیم های پایه دارد. او از ابتدای ورود اش به فولاد بازیکنان زیادی را از آکادمی فولاد وارد چرخه تمرینات تیم اصلی کرده و همچنان در حال شناسایی و محک زدن بازیکنان جدید است.

از امین ساعدی فر، مدافع بلند قامت گرفته تا ابوالفضل زاده عطار، آقای گل لیگ های پایه تا بازیکنان باکیفیتی همچون محمد امین مرادی و آرش اکبرزاده؛ همه این شانس را یافته اند که زیر نظر یحیی گل محمدی به ستاره های آینده فولاد تبدیل شوند. این روزها تمرینات فولاد با ورود ستاره های جوان آکادمی فولاد جالب تر از همیشه دنبال می شود. محصولات آکادمی فولاد فرصتی بزرگ و البته دشوار دارند؛ آنها باید با تلاش بی وقفه و بالابردن کیفیت شان رضایت این مربی کارنامه دار فوتبال را جلب کنند.

2085323

منبع