رئال مادرید فردا در برنابئو میزبان آلاوس است و بعد از پیروزی‌های متوالی بارسا حق امتیاز از دست دادن ندارد. رئال شنبه شب برابر اسپانیول ابتدا گل خورد و سپس توانست با زدن ۴ گل بازی را ببرد. شرایطی که کارلتو دوست دارد از آن اجتناب کند و می‌خواهد تیمش سریع‌تر به گل برسد. کارلتو […]

رئال مادرید فردا در برنابئو میزبان آلاوس است و بعد از پیروزی‌های متوالی بارسا حق امتیاز از دست دادن ندارد. رئال شنبه شب برابر اسپانیول ابتدا گل خورد و سپس توانست با زدن ۴ گل بازی را ببرد. شرایطی که کارلتو دوست دارد از آن اجتناب کند و می‌خواهد تیمش سریع‌تر به گل برسد.

کارلتو در نشست خبری این بازی گفت: «شرایط خوبی داریم و باید به این روند ادامه دهیم. اما در نظر داشته باشید که در هر مسابقه باید رقابت کنید، بجنگید و رنج بکشید.»

شرایط بلینگام و کارواخال چطور است؟ «وضعیت شانه جود مثل فصل قبل است. او بهبود یافته، اگرچه باید دوباره از محافظ شانه استفاده کند. او می‌تواند بازی کند و بازی خواهد کرد. کارواخال به چند روز دیگر برای ریکاوری نیاز دارد.»

آیا امباپه فردا استراحت می‌کند؟ «فردا خواهید دید. اما سیستم چرخشی خواهیم داشت و به چند بازیکن استراحت داده می‌شود.»

و آیا اندریک بازی خواهد کرد؟ «او هر جا بازی می‌کند خوب کار می‌کند. مهاجم نوک، وینگر… اندریک خیلی خوب است. فردا خواهیم دید.»

از ۱۸ گل رئال، ۱۷ گل در نیمه دوم بوده است: «بله، این واقعیتی است که جلب توجه می‌کند و ما قبل از بازی با اسپانیول در مورد آن صحبت کردیم. ما باید در نیمه‌های اول با جدیت و فشار بیشتری بازی کنیم، اما خب، این موضوع که تیم‌ها در نیمه دوم افت می‌کنند و فضاهای خالی بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد نیز حائز اهمیت است.»

آیا کاماوینگا به دربی می‌آید؟ «ایده این است که او روز پنجشنبه با تیم تمرین کند. چهارشنبه استراحت می‌کنیم و فکر می‌کنم او بتواند بازی کند.»

چطور ممکن است تیمی که به قول بعضی‌ها “اینقدر بد بازی می‌کند” ۳۸ بازی بدون باخت را سپری کرده باشد؟ «من نمی‌توانم آن را برای شما توضیح دهم (می‌خندد). من موافق نیستم که رئال بد بازی می‌کند. بارزترین نکته این است که رئال مادرید در این سال‌ها سبک بازی واحدی نداشته و به نظر برخی سیستم مشخص برای بازی نداریم. ما هر بازی بر اساس تیم رقیب سبک بازی خودمان را تعیین می‌کنیم.»

فردا ۳۰۰ بازی برای رئال مادرید را جشن می‌گیرید. بدون این باشگاه چه اتفاقی برای شما می‌افتاد؟ «من این شانس را داشته‌ام که مربی باشگاه‌های بزرگی مثل میلان باشم که به آنها علاقه خاصی دارم. اما رئال مادرید بهترین باشگاه جهان است، در این شکی نیست. ۳۰۰ بار روی این نیمکت بودن، نمی‌گویم معجزه است، اما در رئال این یک حقیقت است.»

آیا تاریخی بازنشستگی تعیین کرده‌اید؟ «خیر، من تاریخی مشخص نکرده‌ام. من این کار را دوست دارم و خستگی‌ام با بازیکنان قابل مقایسه نیست. من ممکن است خستگی ذهنی داشته باشم، اما درست است که فشار و مسئولیت وجود دارد، ولی مربیگری را دوست دارم. فعلا تاریخ انقضا ندارم و ادامه می‌دهم. من دوست دارم سال‌ها به این کار ادامه دهم.»

چند پارگی رباط دیگر باید وجود داشته باشد تا کسی بتواند کاری برای تقویم شلوغ انجام دهد؟ «می‌خواهم بگویم که از مصدومیت بازیکنان مهمی مانند تراشتگن، یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان، بسیار ناراحت هستم. امیدوارم بتواند به زودی بهبود پیدا کند. در حال حاضر ما نمی‌توانیم کار زیادی انجام دهیم، زیرا همانطور که گفتم هیچ چیز در این فصل تغییر نخواهد کرد، اما می‌توانیم به بهبود اوضاع فکر کنیم. دنیای فوتبال باید این کار را بکند.»

صحبت با اندریک در مورد نیمکت نشینی: «با او مانند همه بازیکنان صحبت می‌کنم. من از او می‌خواهم صبور باشد و او این را کاملاً درک می‌کند، زیرا او هر روز با بهترین مهاجمان جهان تمرین و زندگی می‌کند. او نقش خود در تیم را درک می‌کند و من واقعاً می‌گویم که او یک حرفه‌ای تمام‌عیار است. فردی بسیار بالغ که از داشتنش خوشحالیم. در این فصل به اندازه کافی بازی خواهد کرد.»

منبع: خبـر ورزشی