به گزارش خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته بعد از پیروزی ۴-۱ مقابل فرانسه توانست برای اولین‌بار در ادوار جام‌های جهانی با ۳ پیروزی متوالی و کسب ۹ امتیاز به دور حذفی صعود کند. به دنبال این دستاورد، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز طی تماسی با وحید شمسایی و کادر فنی این […]

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته بعد از پیروزی ۴-۱ مقابل فرانسه توانست برای اولین‌بار در ادوار جام‌های جهانی با ۳ پیروزی متوالی و کسب ۹ امتیاز به دور حذفی صعود کند. به دنبال این دستاورد، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز طی تماسی با وحید شمسایی و کادر فنی این موفقیت را تبریک گفت.

مهدی تاج با اشاره به عملکرد بسیار خوب کادر فنی و بازیکنان گفت: دفاع شما از اعتبار فوتسال ایران ارزشمند است و از اینکه در این روزهای دشوار هم با مصیبت درگذشت معدنچیان طبس همدردی کردید و هم با درخشش در زمین باعث شادی مردم شدید باعث افتخار هستید.
 
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تمرکز شما روی مسابقات و مهارت و تکنیک بازیکنان قطعاً می‌تواند باعث صعود به مراحل بالاتر شود و این اتفاق برای خانواده فوتسال مبارک خواهد بود.
 
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال نیز با تقدیر از حمایت رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما با تمام وجود برای برافراشتن پرچم ایران می‌جنگیم و ذره‌ای ترس و تردید در ساق بازیکنان ما نیست، امیدواریم به لطف خدا و دعای خیر مردم بتوانیم از اعتبار فوتسال دفاع کنیم.
 
تیم ملی فوتسال ایران روز پنجشنه ساعت ۱۶ در مرحله حذفی به مصاف مراکش خواهد رفت.

انتهای پیام/

+