مدعیان حقوق بشر چرا جنایات رژیم غاصب در غزه را فریاد نمی‌زنند؟  |
مدعیان حقوق بشر چرا جنایات رژیم غاصب در غزه را فریاد نمی‌زنند؟  |

به گزارش زیرنویس، مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده در گفت‌وگوی کوتاهی در مسیر این سفر و در واکنش به تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و احتمال اعلام شمال غزه به عنوان منطقه جنگی در کابینه بنیامین نتانیاهو، با بیان […]

به گزارش زیرنویس، مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده در گفت‌وگوی کوتاهی در مسیر این سفر و در واکنش به تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و احتمال اعلام شمال غزه به عنوان منطقه جنگی در کابینه بنیامین نتانیاهو، با بیان این‌که «همانگونه که ایران برای همه ایرانیان است، کره زمین برای همه مردم دنیاست» گفت: حتی موجودات زنده روی کره زمین هم حق حیات دارند. آن‌چه اسرائیل بر سر مردم مظلوم غزه می‌آورد و کشورهایی که ادعا حقوق بشر می‌کنند بدون توجه به ارزش انسانیت، جان انسان‌ها و حقوق بشر این جنایات رژیم غاصب را نمی‌بینید.

وی افزود: این‌ها چرا نسبت به وضعیتی که در غزه در حال روی دادن است، فریاد نمی‌زنند؟ تازه خیلی اوقات با پر رویی از جنایت‌های اسرائیلی‌ها در غزه و کرانه باختری دفاع هم می‌کنند و بعد هم دم از حقوق بشر و انسانیت می‌زنند. گفتارها و رفتارهای غرب تناقض، غیرقابل قبول و دروغ است.

رئیس جمهور هدفش از سفر به نیویورک را هم این‌گونه تشریح کرد: ما در این سفر دنبال باورها، اعتقادات و ارزش‌هایی هستیم که سازمان ملل مدعی است که برایش می‌خواهد کاری انجام دهد. ما در این سفر می‌خواهیم بگوییم اگر راست می‌گوئید در عمل نشان بدهید، نه در شعار.

پزشکیان ادامه داد: حضور در اجلاس سازمان ملل فرصتی برای حضور و دفاع از دیدگاه‌ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران است تا در برابر دیدی که به دروغ از ما ساخته‌اند، بگوییم اگر انسانید و وجدان دارید، همه انسان‌ها را درست ببینید.

منبع: مـهر