به گزارش “ورزش سه”، رقابت‌های فصل جدید لیگ یک در حالی وارد هفته سوم خود می‌شود که پس از نتایج بازی‌های این هفته، جدول مسابقات سر و شکل کامل‌تری به خود خواهد گرفت. بازی‌هایی که برخی از آنها چاشنی جذابیت و حساسیت هم دارند. طبق برنامه اعلام‌شده تمام دیدارهای هفته سوم عصر فردا، دوشنبه ۲ […]

به گزارش “ورزش سه”، رقابت‌های فصل جدید لیگ یک در حالی وارد هفته سوم خود می‌شود که پس از نتایج بازی‌های این هفته، جدول مسابقات سر و شکل کامل‌تری به خود خواهد گرفت. بازی‌هایی که برخی از آنها چاشنی جذابیت و حساسیت هم دارند. طبق برنامه اعلام‌شده تمام دیدارهای هفته سوم عصر فردا، دوشنبه ۲ مهر برگزار می‌شود.

* تقابل جذاب علی‌نظر با تیم محبوب

ساعت ۱۷:۳۰ سوت شروع هفته سوم به صدا در خواهد آمد. قرار است چهار بازی به صورت همزمان در این ساعت آغاز شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته داماش گیلان میزبان بعثت کرمانشاه خواهد بود. حمید درخشان، هدایت داماش را برعهده دارد و در فصل جدید که هنوز بردی نداشته، باید مقابل بعثت کرمانشاه برود که علی نظرمحمدی را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت دارد. تقابل نظرمحمدی با تیم سابقش یقینا جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت.

* فکری به دنبال تداوم صدرنشینی

از همین ساعت قرار است مصاف تیم‌های آریو اسلامشهر و مس شهربابک باشد. شاگردان بیاتلو در این بازی خانگی کار راحتی پیش رو نخواهند داشت، چرا که تیم محمود فکری با گرفتن تمام امتیازات دو بازی قبلی صدرنشین جدول مسابقات است.

1953050

* کار سخت نصرتی برای اولین برد

ابراهیم صادقی و محمد نصرتی در حالی برای سومین هفته لیگ یک شاگردان خود را مقابل یکدیگر به میدان می‌فرستند که شرایطی کاملا متفاوت نسبت به یکدیگر دارند. سایپا هنوز نباخته و مس سونگون هنوز برنده نشده تا همین مسئله انگیزه‌های متفاوت اما همسان دو تیم برای پیروزی در این بازی را نشان دهد. نکته مهم این بازی غیبت محمد نصرتی است که با توجه به اخراج هفته قبل باید از روی سکوها تیم خود را هدایت کند.

* اولین میزبانی رسمی پیکان

پیکان اولین بازی خانگی خود را در هفته سوم تجربه می‌کند. شاگردان امید روانخواه میزبانی هفته اول خود را با حاضر نشدن حریف در زمین تجربه کردند تا دیدار با نیروی زمینی به اولین بازی آنها تبدیل شود که در خانه به میدان می‌روند. نیروی زمینی بیشتر از آنکه در این بازی به فکر برد باشد، به گلزنی است چرا که آنها از دو بازی قبلی بدون هیچ گل زده فقط یک امتیاز دارند.

* نبرد سامره و ویسی در کرمان

پالایش بندرعباس که با عبدالله ویسی به سراغ ماجراجویی‌های فصل جدید رفته است باید در کرمان به مصاف مس برود. جایی که علی سامره در دو هفته ابتدایی دو نتیجه کاملا متفاوت گرفته است. پالایش هفته گذشته توانست پیکان را متوقف کند و باید دید حالا مقابل مس کرمان که زخم باخت سه بر صفر به نفت آبادان بر تنش است چه خواهد کرد.

2077976

* ستار و ربیعی به دنبال برد دوم

شاگردان رضا ربیعی که هفته پیش اولین بردشان را جشن گرفتند حالا باید با شهرراز دیدار کنند. تیم شیرازی هنوز نباخته اما بازی‌هایش پرگل بوده و حالا باید دید مقابل تیم تازه صعود کرده شهرداری نوشهر چه نتیجه‌ای می‌گیرد. قطعا ستار زارع برای رسیدن به دومین برد فصل برای این بازی برنامه دارد.

* شرایط متفاوت پارس جم و نفت MIS

پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان که سابقه بازی در لیگ برتر را هم دارند خیلی زود در فصل جدید به مصاف هم می‌روند. جمی‌ها که با مهدی رجب زاده هفته دوم را پیروز شدند فردا به دنبال اولین برد خانگی خود خواهند بود. در سمت مقابل نفت که حال و روز خوبی ندارد، هر دو هفته قبل دست خالی زمین را ترک کرده. جالب اینجاست که آنها در پنج تقابل اخیرشان با پارس جنوبی اصلا بازنده نبوده‌اند و باید دید این روند فردا نیز ادامه خواهد داشت یا خیر.

* نفت و گاز به دنبال دومین برد خانگی

نفت و گاز گچساران دوست دارد همچنان در خانه تیم برنده باشد. آنها برای تحقق این هدف باید از سد فجر سپاسی بگذرند که هر دو بازی قبلی خود را برده و به دلیل تفاضل گل در رده دوم جدول است. داریوش یزدی که در دو بازی قبلی دروازه تیمش بارها تهدید شده به دنبال آن است تا عدد صفر را مقابل تعداد بردهای تیمش مقابل فجر بردارد و باید دید موفق به این کار می‌شود یا نه.

* جدال برنده و بازنده

در آخرین بازی هفته صنعت نفت میزبان شهرداری آستارا خواهد بود. تیم گیلانی که شروع جالبی در فصل جدید نداشته و می‌خواهد به ناکامی‌های خود پایان دهد کار سختی پیش روی خود خواهد داشت چرا که صنعت نفت بدون گل خورده ۴ امتیازی است و امید زیادی دارد تا با فراز کمالوند به لیگ برتر بازگردد.

منبع